ارتقای رنکینگ کاراته کاهای دختر ایران در رده بندی جهانی | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
13

ارتقای رنکینگ کاراته کاهای دختر ایران در رده بندی جهانی

  • کد خبر : 40211
  • 24 دی 1398 - 11:37
ارتقای رنکینگ کاراته کاهای دختر ایران در رده بندی جهانی

رده بندی جدید فدراسیون جهانی کاراته پس از مسابقات کاراته وان سری آ شیلی منتشر شد و ارتقای رنکینگ کاراته کاهای دختر ایران در رده بندی جهانی اتفاقی شادی بخش بود.

آی دبلیو اسپورتس – فدراسیون جهانی تکواندو در فاصله کمتر از ۱۲ ساعت از پایان نخستین دوره رقابتهای لیگ جهانی در شیلی، امتیازات کاراته کاها را در رنکینگ المپیکی منظور کرد که نمایندگان کشورمان با کسب ۵ مدال طلا جایگاه خود را تثبیت کرده و کاراته کای وزن ۶۱- کیلوگرم تیم بانوان خود را به یکقدمی کسب سهمیه رساند.

در رنکینگ جدید المپیکی سارا بهمن یار کاراته‌کای گیلانی با وجود شکست در دیدار رده بندی و نرسیدن به مدال، ۱۹۵ امتیاز به داشته‌های خود افزود و با ۴۵۹۵.۵ امتیاز با یک پله صعود به رتبه چهارم رفت و جایگاه خود را ارتقا بخشید. در همین وزن طراوت خاکسار با ۴۱۴۷.۵ امتیاز همچنان رتبه هفتم را دارد.

در وزن ۶۱- کیلوگرم بانوان رزیتا علیپور با کسب مدال طلا در شیلی و ۴۹۵ امتیاز، جمع امتیازات خود را به عدد ۴۲۹۷.۵ رساند و با دو پله صعود به مکان پنجم رسید. وی برای کسب سهمیه به ۳۰۰ امتیاز دیگر نیاز دارد. البته که باید این جایگاه را برای خود در مسابقات بعدی حفظ کند.

در وزن ۶۱+ کیلوگرم نیز حمیده عباسعلی با کسب طلا و ۴۹۵ امتیاز آن، ۴۸۶۷.۵ امتیازی شد و جایگاه خود را در مکان پنجم تثبیت کرد. وی تنها ۳۸ امتیاز با نفر چهارم فاصله دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=40211

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.