16

سارا بهمنیار صاحب مدال برنز کاراته وان دوبی شد

  • کد خبر : 42228
  • 27 بهمن 1398 - 10:12
سارا بهمنیار صاحب مدال برنز کاراته وان دوبی شد

در روز پایانی دومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در امارات، سارا بهمنیار صاحب مدال برنز کاراته وان دوبی شد و این موفقیت را با برتری برابر یک کاراته کای مراکشی به دست آورد. این مدال برنز، اتفاق خوشی برای او پس از شکست شوکه کننده در دور اول بود.

آی دبلیو اسپورتس – دومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در دوبی امروز یکشنبه ۲۷ بهمن ۹۸ به پایان می رسد و رقابت بر سر مدال در جریان است. نخستین مدال کاراته زنان ایران در این مسابقات امروز توسط یک کاراته کای گیلانی به دست آمد.

سارا بهمنیار که در ماه های اخیر درخشش خیره کننده ای در کاراته وان داشته است امروز در مسابقه رده بندی وزن منهای ۵۰ کیلوگرم به مصاف عایشه سیاح کاراته کای مراکشی و قهرمان آفریقا رفت و توانست حریف خود را ۳ بر ۲ شکست دهد و مدال برنز این مسابقات را بر گردن بیاویزد.

دختر اهل آستانه اشرفیه با این مدال برنز، به نوعی ناکامی چند هفته قبل در دیدار رده بندی کاراته وان پاریس برابر ردوا سعید مصری را جبران کرد و به مسیر کسب مدال بازگشت. برنز سارا در امارات، در حالی به دست آمد که او شروعی ناامید کننده داشت اما کامبک او جواب داد.

بهمنیار که در دور اول ۵ بر ۳ به نادیا گومز اسپانیایی باخته بود و در حالی که شکست در دور اول فضایی ناامید کننده را بر کاراته کاها حاکم می‌کند، اما بهمنیار از رسیدن گومز به فینال و بازگشتنش به جدول شانس مجدد نهایت بهره را برد و حریفانش را یکی پس از دیگری شکست داد.

او در شانس مجدد ابتدا آسیا آگوس از ایتالیا را یک بر صفر برد و سپس همنام خود سارا هوبریش از آلمان را ۳ بر یک مغلوب کرد و در نهایت با برتری در دیدار رده بندی با ۳ برد و یک باخت صاحب برنز شد. در کسب این مدال، قدرت روانی بالای کاراته کای جوان از یک سو و حمایت روحی سازنده از سوی سمانه خوش قدم مربی تیم ملی نقشی غیر قابل عبور دارد.

حالا سارا بهمنیار با این مدال وضعیت مناسبش در رنکینگ جهانی را تثبیت کرد و کسب سهمیه المپیک توکیو در یک قدمی اوست. سارای جوان در مسیر تاریخ سازی قدم بر می‌دارد و در این راه، اوست که تعیین کننده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=42228

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.