12

۹ مدال برای تیراندازها در دانمارک | دختران تیرانداز راهی هانوفر شدند

  • کد خبر : 42234
  • 27 بهمن 1398 - 10:39
۹ مدال برای تیراندازها در دانمارک | دختران تیرانداز راهی هانوفر شدند

با پایان مسابقات تیراندازی آزاد دانمارک، دختران تیرانداز ایران راهی اردوی هانوفر آلمان شدند. آنها در مسابقات دانمارک که ۱۰ کشور در آن شرکت کرده بودند ۹ مدال در مواد مختلف کسب کردند. مسابقاتی که فرصتی برای تجارب جدید بود.

آی دبلیو اسپورتس – اگر مسابقات آزاد تیراندازی دانمارک را رویدادی مهم در تیراندازی جهان بدانیم به بیراهه رفته‌ایم. تورنمنت دانمارک، یک تورنمنت در وسعت کوچک است که امسال در دومین سال برگزاری آن ۱۰ کشور در آن شرکت کرده بودند.

فدراسیون تیراندازی ایران نیز که تمهیداتی برای تیراندازان المپیکی ایران از جمله ۴ دختر تیرانداز (شامل نجمه خدمتی، فاطمه کرم زاده، آرمینا صادقیان و هانیه رستمیان) در نظر گرفته است تصمیم گرفت در این مسابقات – که در سلاح های بادی برگزار شد – شرکت کند و با اتصال آن به اردوی کوتاه هانوفر، موقعیتی نسبتاً مناسب برای تجربه اندوزی تیراندازان ایران بخصوص تیراندازان کم تجربه تر فراهم کند.

حاصل حضور دختران تیرانداز در مسابقات دانمارک، ۹ مدال بود. در تپانچه، هانیه رستمیان یک نقره و یک برنز و گلنوش سبقت اللهی یک نقره و یک برنز گرفتند و در تفنگ، نجمه خدمتی یک طلا، فاطمه کرم زاده یک طلا و آرمینا صادقیان یک نقره و در میکس، فاطمه کرم زاده یک نقره و نجمه خدمتی یک برنز به دست آوردند.

شمارش مدال‌ها البته در تورنمنت دانمارک ارزشی به مراتب پایین‌تر از فرصتی دارد که با حضور در این مسابقات برای تیراندازان ایران پیش از رویدادهای مهم پیش رو به دست آمد. ملی پوش‌ها اکنون به هانوفر می‌روند تا اردویی کوتاه مدت را در آلمان برگزار کنند.

اردوی هانوفر شامل تمرین ملی پوشان در بخش‌های خفیف و بادی است و پس از آن، دختران تیرانداز به خانه باز می‌گردند تا آماده مسابقاتی پرتعداد شوند. جام جهانی هند، آزمایشی المپیک توکیو، جام جهانی آلمان و جام جهانی جمهوری آذربایجان رویدادهای آتی برای تیراندازی ایران هستند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=42234

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.