12

هفته سوم و چهارم لیگ برتر تیراندازی | درخشش هانیه رستمیان و رکورد شکنی نجمه خدمتی

  • کد خبر : 35063
  • 29 آذر 1398 - 15:03
هفته سوم و چهارم لیگ برتر تیراندازی | درخشش هانیه رستمیان و رکورد شکنی نجمه خدمتی

هفته سوم و چهارم لیگ تیراندازی بانوان در حالی برگزار شد که فاطمه امینی و فاطمه کرم زاده در تفنگ و هانیه رستمیان و گلنوش سبقت اللهی در تپانچه در جایگاه نخست فینال تفنگ و تپانچه بادی قرار گرفتند و نجمه خدمتی نیز رکوردی که متعلق به خودش بود ارتقا داد.

آی دبلیو اسپورتس – هفته سوم و چهارم لیگ برتر تیراندازی بانوان طی روزهای ۲۸ و ۲۹ آذر ۹۸ در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و 5 تیم حاضر در این مسابقات 2 دور از مسابقات خود را برگزار کردند.

در دیدارهای هفته سوم روز پنج شنبه ۲۸ آذر تیم‌های مقاومت و ساچمه بیژن موفق به شکست حریفان خود شدند و در بخش انفرادی، هانیه رستمیان، چهره شاخص این روزهای تیراندازی ایران درخشید.

در این مسابقات در بخش تیمی در شرایطی که تیم هیئت خراسان رضوی با قرعه استراحت مواجه بود، مقاومت برابر شهرداری قزوین به پیروزی رسید و ساچمه بیژن برابر هیئت قم پیروز شد. این پیروزی‌ها در دو بخش تفنگ و تپانچه به دست آمد.

در بخش انفرادی، فینال تفنگ در حالی برگزار شد که فاطمه امینی تیرانداز تیم شهرداری قزوین بالاتر از فاطمه کرم زاده از تیم ساچمه بیژن و نیز حدیثه یاوری از تیم هیئت قم به مقام نخست رسید.

قهرمان تپانچه؟ همان همیشگی!

در تپانچه، هانیه رستمیان از مقاومت قهرمان شد و مهسا نیک نفس و گلنوش سبقت اللهی دوم و سوم شدند. این قهرمانی ادامه روزهای خوش هانیه رستمیان است. او مثل دیگر قهرمانان تیراندازی ایران، با وجود مشکل ساچمه، متوقف نشده است و از این نظر، شابسته احترامی دوچندان است.

هانیه ۱۴ آبان ماه امسال موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو برای ایران شد و چند ماه قبل تر نیز موفق شده بود اولین مدال تاریخ تپانچه ایران را در ماده ۲۵ متر به دست بیاورد. این، آغاز راه اوست.

هفته چهارم و رکورد شکنی نجمه خدمتی

مسابقات هفته چهارم لیگ برتر بانوان نیز جمعه ۲۹ آذر برگزار شد که تیم‌های مقاومت و هیات قم با غلبه بر تیم‌های ساچمه بیژن و هیات خراسان رضوی به پیروزی دست یافتند و هیئت قزوین نیز در این دور، استراحت داشت.

گلنوش سبقت اللهی؛ نفر برتر تپانچه در هفته چهارم

در فینال تفنگ بادی، فاطمه کرم زاده از ساچمه بیژن، نجمه خدمتی از مقاومت و آرمینا صادقیان از ساچمه بیژن اول تا سوم شدند و در تپانچه گلنوش سبقت الهی از ساچمه بیژن، درسا عربشاهی و مینا قربانی هر دو از مقاومت به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

همچنین نجمه خدمتی از مقاومت توانست با ثبت ۶۳۳.۲ امتیاز رکورد لیگ را در تفنگ، ارتقاء دهد. او پیش از این با ۶۳۲.۸ امتیاز رکوردار این رشته بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=35063

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.