14

بازگشت خاطره ساز مریم طوسی دوباره شانس خود را امتحان می‌کند

  • کد خبر : 44523
  • 08 اردیبهشت 1399 - 13:13

مریم طوسی در ۳۱ سالگی می‌خواهد بازگشتی باشکوه را تجربه کند. در مورد اینکه او تا چه اندازه در رسیدن به اهداف خود موفق خواهد بود در ماه‌های آینده قضاوت می‌کنیم اما واقعیت این است که او بمب انگیزه به نظر می‌رسد و این، می‌تواند نقطه آغاز خوبی باشد.

حامد اسماعیلی – پایگاه خبری ورزش زنان ایران : حالا بهانه‌های تازه ای برای صحبت از دارنده ۵ مدال مسابقات دو و میدانی داخل سالن آسیا داریم. متخصص رکوردشکنی با کوله باری از تجربه و چشیدن سرد و گرم روزگار اهداف تازه ای در سر دارد.

مریم طوسی ستاره پرفروغ سال‌های گذشته دو و میدانی ایران تصمیم دارد دوباره به میادین بازگردد. پس از مدت‌ها دوری از میادین به نظر می‌رسید او هر روز از مسابقات رسمی دورتر می‌شود. درست در زمانی که ندیدن او در میادین شکل عادت به خود می‌گرفت او اسبش را برای بازگشت زین کرد. برای مریم طوسی هیچ وقت دیر نیست.

مریم طوسی تصمیم گرفته پس از پایان دوران مصدومیت خود به میادین بازگردد. مریم در این باره در گفتگوی زنده ویدئویی در صفحه اینستاگرام پایگاه خبری ورزش ایران گفت: مدت‌ها مصدوم بودم و علت اصلی غیبتم همین آسیب دیدگی بود. حالا این مصدومیت رفع شده و آماده‌ام تا تمریناتم را آغاز کنم. سال ۹۹ برای من سال متفاوتی خواهد بود و می‌خواهم با قدرتدر مسابقات آینده حاضر شوم.

طوسی با وجود اینکه در حد فاصل سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶ یعنی زمان برگزاری انتخابی‌های المپیک لندن و ریو در اوج قرار داشت اما در نهایت المپیکی نشد. او بار دیگر تاکید کرده که از دست دادن المپیک لندن را با فاصله‌ای بسیار ناچیز با ورودی المپیک، تلخ‌ترین خاطره دوران پرفروغ ورزشی خود می‌داند.

رویای المپیک زنده است

آیا برای حضور در المپیک توکیو شانسی دارد؟ مریم می‌گوید: چرا که نه؟ المپیک توکیو به تعویق افتاده است و این فرصت را دارم که آماده شوم و برای کسب سهمیه المپیک تلاش کنم. این، ماموریتی است برای من ناتمام مانده است. می‌خواهم یک بار دیگر برای آن تلاش کنم و بجنگم. جنگیدن، بخشی از پیروزی است. برای این مبارزه، انگیزه دارم و آماده خواهم شد.

در دوران جدید دو و میدانی ایران پس از انقلاب، او در کنار لیلا ابراهیمی و سپس سپیده توکلی نسلی بودند که با موفقیت‌هایشان نگاه مثبت به دو و میدانی زنان را به جامعه ورزش ایران تحمیل کردند.

مریم طوسی در ۳۱ سالگی می‌خواهد بازگشتی باشکوه را تجربه کند. در مورد اینکه او تا چه اندازه در رسیدن به اهداف خود موفق خواهد بود در ماه‌های آینده قضاوت می‌کنیم اما واقعیت این است که او بمب انگیزه به نظر می‌رسد و این، می‌تواند نقطه آغاز خوبی باشد.

رقبای دارنده ۵ مدال مسابقات داخل سالن آسیا، مثل او پرانگیزه اند و جوان‌تر. حالا زمان آن رسیده که نبوغ ذاتی مریم طوسی در مقایسه با دیگران به بوته آزمایش نهاده شود. البته که اعتماد به نفس او، همین حالا نیز او را در موقعیتی قابل ستایش قرار می‌دهد. بازگشت او، فارغ از هر نتیجه‌ای احترام به او را افزایش می‌دهد. ستاره قدیمی بازگشته است. تسلیم ناپذیری ژن مشترک ستارگان امروز ماست.

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *منبع: اختصاصی*انتشار ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۹- ساعت: ۰۸:۲۸

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=44523

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.