18

مهسا افسانه: هنوز اقساط اعزام شیلی را پرداخت می‌کنم

  • کد خبر : 44595
  • 10 اردیبهشت 1399 - 12:44
مهسا افسانه: هنوز اقساط اعزام شیلی را پرداخت می‌کنم

کاتا از مهسا افسانه تاثیر می‌پذیرد و زمستان سال گذشته، او ثابت کرد که برای سپرده شدنش به دست خاطرات هنوز زود است. از اینکه هست و خواهد بود، لذت می بریم. برای سال‌های طولانی.

حامد اسماعیلی – پایگاه خبری ورزش زنان ایران : نام مهسا افسانه کاتاروی شگفتی ساز ایران در سال ۹۸ بود که در تنها حضورش در پرمیر لیگ کاراته وان موفق شد به جمع ۴ نفر برتر لیگ جهانی برسد.

اتفاقی که پیش از آن سابقه نداشت. کاتاروی باتجربه با این موفقیت نشان داد که اگر از فرصت برابری برای حضور در ادوار کاراته وان برخوردار بود شاید حالا در جمع بهترین‌های کاتای جهان حضور داشت و به المپیک توکیو فکر می‌کرد.

نکته ویژه در مورد مهسا این است که او در ۳۱ سالگی همچنان برای پیش رفتن و مسابقه دادن انگیزه دارد. انگار کسی نمی‌تواند او را متوقف کند و کسب موفقیت در کاراته وان دوبی نقطه انگیزشی تازه ای برای او بوده است. سوالی که در مورد او وجود دارد این است که او چرا تنها در یک دوره پرمیر لیگ جهانی سال گذشته حضور داشته است؟

حضور در لیگ جهانی مستلزم این است که هزینه حضور در آن از سوی کشور متبوع پرداخت شود یا توسط خود شخص. چون مهسا افسانه در برنامه حمایتی فدراسیون کاراته برای حضور در کاراته وان حضور نداشت در صورت علاقمندی به حضور در کاراته وان باید شخصاً هزینه‌ها را پرداخت می‌کرد و این مقدور نبود.

او در گفتگوی ویدئویی زنده روی صفحه اینستاگرام پایگاه خبری ورزش زنان گفت که هنوز در حال پرداخت اقساط وام ۳۰ میلیون تومانی است که برای حضور در لیگ جهانی شیلی در ۲۰۱۹ اخذ کرده است.

چند نفر مثل او این چنین پای خواسته‌هایشان می‌مانند؟ ایستادگی او پای اهدافش برای مهسا ، هزینه داشته اما همین ایستادگی و تاوان دادن، تفاوت کاتاروی جسور را با دیگران می‌سازد.

او اولین مدال کاتای ایران در آسیا را کسب کرد و یکی از ۳ کاتاروی ایرانی بود که تنها مدال کاتای تیمی در ادوار قهرمانی جهان را در ۲۰۱۴ در برمن به دست آورد. طی یک دهه اخیر، او در کاتای ایران چهره‌ای فراموش نشدنی و اثر بخش بوده است.

کاتا از او تاثیر می‌پذیرد و زمستان سال گذشته، او ثابت کرد که برای سپرده شدنش به دست خاطرات هنوز زود است. از اینکه هست و خواهد بود، لذت می بریم. برای سال‌های طولانی.

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *منبع: اختصاصی*انتشار ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹- ساعت ۱۰:۴۱

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=44595

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.