19
درباره همه حرف‌های نزده و لب‌های بسته

تبریک روز دختر پیشکش؛ خشونت علیه ورزش زنان را پایان دهید

  • کد خبر : 46870
  • 09 تیر 1399 - 18:24
تبریک روز دختر پیشکش؛ خشونت علیه ورزش زنان را پایان دهید
روز دختر گذشت و سیصد و خرده‌ای روز دیگر دوباره همین پیام تبریک‌ها را از نظر خواهید گذراند. امروز را نشان کنیم. یادمان بیاید که این مسیر چقدر سخت و طولانی بود. که چه عمرها،  چه هزینه‌ها برایش دادیم.

حامد اسماعیلی – دختران قهرمان (درنا) : روز دختر گذشت و فضا دوباره پر شد از پیام‌های کپی شده، تکراری و فاقد عزمی برای تغییر. خروجی فدراسیون‌های ورزشی لبریز بود از پیام‌های تبریک به دختران ورزشکار و باشگاه‌هایی که یک قران دوزار قرارداد بازیکن و مربی را نمی‌دهند و دیر می‌دهند.

آنها که مقام دختران را تا فرشتگان آسمانی بالا بردند و البته که انقضای قدردانی از فرشتگان آسمانی، در نهایت ۲۴ ساعت است. تصمیم گیرندگان برای ورزش این مملکت اگر برای دختران ورزشکار ارزش قائل هستند کمک کنند که خشونت علیه آنها پایان یابد.

هنوز دختران دوچرخه سوار امنیت تمرین در فضاهای عمومی را ندارند و یک دختر رکابزن رشته بی ام ایکس در یکی از شهرهای مرکزی کشور در یک پارک از اوباش کتک خورده بود چون جایی را نداشته که در آن تمرین کند.

هنوز دختر ورزشکار باید برای پول ناچیز قراردادش و پاداش قهرمانی اش در آسیا دنبال این و آن بدود و دستش به هیچ جا بند نباشد. هنوز رسانه ملی، نشان دادن ورزش زنان را عامل حاشیه می‌داند.

هنوز باشگاه‌ها برای اینکه در ورزش زنان هزینه می‌کنند بر سر مربی و بازیکن منت می‌گذارند و هنوز مقامات در فدراسیون‌ها از رسانه‌ای شدن ورزش زنان می‌هراسند که این آخری، غول مرحله آخر بازی خشونت در ورزش زنان است.

روز دختر گذشت و سیصد و خرده‌ای روز دیگر دوباره همین پیام تبریک‌ها را از نظر خواهید گذراند. امروز را نشان کنیم. آنچه نوشتم به یادگار بماند تا روزی همه نداشته‌ها را به خاطر بیاوریم. یادمان بیاید که این مسیر چقدر سخت و طولانی بود. که چه عمرها،  چه هزینه‌ها برایش دادیم.

*عکس تزیینی است

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=46870
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی درنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.