21

والیبال نوجوانان آسیا ؛ ایران 2 استرالیا 3 ؛ بازی برده از دست رفت

  • کد خبر : 4805
  • 01 خرداد 1397 - 14:01
والیبال نوجوانان آسیا ؛ ایران 2 استرالیا 3 ؛ بازی برده از دست رفت

تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران در دومین مسابقه خود در رقابت های والیبال قهرمانی نوجوانان زیر 17 سال آسیا در تایلند در حالی 3 بر 2 مغلوب استرالیا شد که در 2 ست نخست حریف خود را شکست داده بود اما در ادامه ، جریان بازی را از دست داد تا نتواند در گروه خود اول شود.

به گزارش IWSports ؛ تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دومین مسابقه خود در رقابت های والیبال نوجوانان دختر آسیا به دیدار استرالیا رفت و با نتیجه 3 بر 2 بازنده شد. این شکست فرصت صدرنشینی را از ایران گرفت اما ایران به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شد.

شاگردان میترا شعبانیان که در مسابقه اول 3 بر صفر از سد نیوزیلند عبور کرده بودند در بازی دوم در ست اول برابر استرالیا توانستند با امتیاز 25 بر 22 و در ست دوم با امتیاز 25 بر 20 پیروز شوند اما پس از پیروزی در دو ست فکر آن را نمی کردند که حریف به بازی برگردد.

استرالیا در ست سوم نمایش بهتری داشت و 25 بر 19 ایران را شکست داد و سپس با روحیه ای بهتر در ست چهارم 25 بر 21 برنده شد تا کار به رالی ست پنجم بکشد. در ست پنجم استرالیا باز هم برتر بود و با پیروزی 15 بر 9 ، از شککست پیروزی ساخت و ایران را شکست داد.

بدین ترتیب استرالیا به عنوان تیم اول و ایران به عنوان تیم دوم صعود کردند و نیوزیلند با 2 باخت در این گروه حذف شد. ایران در دور بعد باید منتظر صدرنشین گروه دیگر بماند و کار سختی برای صعود از دور حذفی در پیش دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=4805

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.