13

بلند قامتان ایران در جمع ۸تیم برتر آسیا/ اعتراض کادر فنی به ساعت بازی با ژاپن

  • کد خبر : 4913
  • 03 خرداد 1397 - 0:20
بلند قامتان ایران در جمع ۸تیم برتر آسیا/ اعتراض کادر فنی به ساعت بازی با ژاپن

دختران والیبالیست ایرانی با شکست دادن مالزی برای اولین بار در جمع هشت تیم برتر آسیا قرار گرفتند و باید کمتر از ۱۲ساعت آماده بازی با ژاپن مدعی اصلی قهرمانی شوند.

به گزارش IWsports ، به نقل از سایت فدراسیون والیبال کشورمان، دوازدهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا به میزبانی شهر ناخون‌پاتوم تایلند درحال برگزاری است.

در چهارمین روز این رقابت‌ها 8 تیم چین‌تایپه، نیوزیلند، هنگ‌کنگ، قزاقستان، استرالیا، هند، ایران و مالزی به مصاف هم رفتند، تیم ملی والیبال دختران زیر 17 سال ایران موفق شد با برد 3 بر یک مقابل مالزی برای اولین بار به جمع 8 تیم برتر آسیا صعود کند.

تیم ملی والیبال دختران کشورمان باید در اولین بازی فردا از ساعت 11 و 30 دقیقه به وقت محلی به مصاف ژاپن برود، این مسئله مورد اعتراض کادرفنی تیم ملی ایران است.

نازنین فتح‌اله‌پور سرپرست کاروان با تایید خبر اعتراض کادرفنی به مسئولان برگزارکننده گفت: بازی با مالزی آخرین بازی امروز بود. این درحالی است که در فاصله کمتر از 12 ساعت و درحالی که هنوز بدن بازیکنان‌مان ریکاوری نشده، فردا باید از ساعت 11و30 دقیقه به وقت محلی در اولین بازی روز پنجم به مصاف ژاپن برویم. البته تیم ملی ایران مراتب اعتراض خود را به مسئولان برگزارکننده مسابقات اعلام کرد و خواستار تغییر ساعت بازی ایران و ژاپن شد. احتمال این‌که این اتفاق رخ دهد بسیار کم است. با این حال امیدوارم ملی‌پوشان ایران در بازی فردا بهترین عملکرد را داشته باشند.

سرپرست کاروان ایران با اشاره به صعود تیم ملی به جمع 8 تیم برتر آسیا افزود: خدا را شکر بعد از سال‌‌ها قرار گرفتن در جمع تیم‌های نهم و دهم، تیم ملی والیبال دختران نوجوان ایران موفق شد به جمع 8 تیم برتر آسیا راه پیدا کند.

فردا با تیم ژاپن به عنوان مدعی قهرمانی رقابت‌ها بازی داریم. با توجه به سابقه ژاپنی‌ها در کسب چندین دوره قهرمانی آسیا، توقع برد مقابل این تیم را نداریم اما از بازیکنانمان توقع داریم نمایش قابل قبولی مقابل این تیم داشته باشند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=4913

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.