13

پیام تبریک فریبا محمدیان برای نبوی و سلحشوری ؛ برگ زرین و غرور ملی

  • کد خبر : 4956
  • 04 خرداد 1397 - 11:32
پیام تبریک فریبا محمدیان برای نبوی و سلحشوری ؛ برگ زرین و غرور ملی

فریبا محمدیان معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان پیروزی بزرگ و تحسین برانگیز ورزشکاران پاراتکواندوکار و پومسه در چهارمین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا- ویتنام را تبریک گفت.

به گزارش IWSports؛ متن پیام محمدیان به شرح ذیل است:

نام ایران همیشه سربلند بار دیگر درخشید و سرود خوش نواز ملی ایران دوباره همچون گذشته در سرزمین و بلا دیگر نواخته شد. پرچم سرافراز و خوش رنگ جمهوری اسلامی ایران بر فراز قله‌های صعود توسط ورزشکاران توانمند و دلیر ایران برافراشته شد.

باز پیروزی، باز شور و هیجان دختران و پسران این مرز و بوم بر فراز قله‌های افتخار. بی شک کسب این افتخارات بزرگ و ارزشمند، مرهون تلاش، مدیریت صحیح ورزشکاران، مربیان و کادر فنی است که این تلاش‌ها در عرصه‌های مختلف ورزشی به بارمی نشیند و ثمره آن برگ زرینی است در تاریخ گهر بار ایران که پیروزی و غرورملی و افتخار را برای ایرانیان جاودان می‌کند.

بر خود فرض می دانم کسب این افتخار بزرگ را به جامعه ورزشی کشور، فدراسیون مربوطه، مربیان دلسوز و توانمند و به خصوص به دختر توانمندمان مهتاب نبوی که نخستین دختر پاراتکواندو ایران در این مسابقات است و موفق به کسب یک مدال طلا در کلاس خود و یک برنز در 2 کلاس بالاتر از کلاس خود شد را تبریک عرض نمایم و برای همه این عزیزان آرزوی موفقیت‌های بزرگ در تمامی مراحل زندگی و ورزشی آنان را داشته باشم.

فریبا محمدیان

همچنین محمدیان طی پیامی کسب نایب قهرمانی بانو مرجان سلحشوری، نماینده پومسه کشورمان در پنجمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ویتنام را تبریک گفت.

متن پیام محمدیان به شرح ذیل است:

موفقیت ارزنده وستودنی بانو مرجان سلحشوری نشان از افتخار ورزش بانوان و توانمندی آنان دارد که با حضور خود در آوردگاه‌های سخت نام ورزش بانوان ایران اسلامی را در عرصه های مختلف درخشان و متبلور می‌کنند.

درود و خدا قوت به شما که پرچم موفقیت زن مسلمان ایرانی را در جهان به اهتزاز در می‌آورید. این پیروزی ارزشمند را به جامعه ورزش کشور و به خصوص بانوان، فدراسیون مربوطه، کادر فنی، مربیان دلسوز و مدبر تبریک عرض می‌کنم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=4956

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.