17

حاصل بی پولی تاسیسات ؛ گچساران و لارستان در هندبال باشگاه های آسیا

  • کد خبر : 5172
  • 09 خرداد 1397 - 9:12
حاصل بی پولی تاسیسات ؛ گچساران و لارستان در هندبال باشگاه های آسیا

در اتفاقی غیر منتظره ، تیم های نفت و گاز گچساران و شهید چمران لارستان در مسابقات هندبال باشگاه های آسیا شرکت می کنند. این بدان معنا است که تاسیسات دریایی ، تیم قهرمان فصل گذشته آمادگی حضور در مسابقات آسیایی را نداشته است.

به گزارش IWSports ؛ در شرایطی که ایران 2 سهمیه در مسابقات هندبال زنان باشگاه های آسیا دارد تیم های تاسیسات دریایی تهران و نفت و گاز گچساران به عنوان تیم های اول و دوم لیگ 96 شانس حضور در این رقابت ها را به دست آورده بودند اما گچساران و لارستان در هندبال باشگاه های آسیا حضور پیدا خواهند کرد.

اکنون منابع آگاه می گویند که تاسیسات دریایی در این رقابت ها شرکت نمی کند و چمران لارستان عازم مسابقات باشگاه های آسیا می شود. موضوعی که باشگاه شهید چمران لارستان آن را مورد تایید قرار داده است آن هم در شرایطی که لارستان خود برای ادامه حضور در لیگ برتر درگیر مجاب کردن اداره کل ورزش و جوانان فارس به حمایت از خود است.

موضوع جالب توجه در این زمینه ، تاسیسات دریایی است. زمانی که هانیه لک جام قهرمانی لیگ برتر 96 را بالای سر برد احتمالا فکر آن را نمی کرد که او و دوستانش به عنوان تیم قهرمان باید تماشاگر اعزام تیم های دوم و سوم لیگ به هندبال باشگاه های آسیا باشند.

حتی سعید حلاجی مدیر تاسیسات دریایی هم امسال به دلیل مشکلات مالی تیم فوتسال مردان این باشگاه را تعطیل کرد بارها از ادامه حمایت تاسیسات از تیم هندبال سخن گفته بود اما تصمیم مایوس کننده تاسیسات دریایی نشان داد آن ها به اندازه دچار خشکسالی مالی شده اند که احتمالا بودجه مشخص و نه فوق العاده ای برای حضور تیم خود در لیگ داخلی در نظر می گیرند البته اگر در مورد آن تصمیم جدیدی گرفته نشود.

این ، پایانی بر زحماتی است که تاسیساتی ها در فصل گذشته کشیدند گرچه احتمالا چند بازیکن خوب تاسیسات ، همراه با سایر تیم های اعزامی به صورت بازیکن کمکی راهی مسابقات باشگاه های آسیا می شوند و لاجرم سر بقیه بی کلاه می ماند.

در لارستان ، مسعود راستی تصمیم گرفته است درخواست فدراسیون هندبال برای اعزام به باشگاه های آسیا را بپذیرد اما لارستان سفت و سخت پای موضع خود ایستاده و می گوید اگر مسئولان از چمران حمایت نکنند ممکن است حتی در لیگ 97 هم شرکت نکند.

به عقیده لارستان ، حضور در باشگاه های آسیا الزاما به معنای حضور جدی و قدرتمند آن ها در لیگ نیست. فشارها در لارستان بر چمران فزونی گرفته و راستی حق دارد در برابر هزینه هایی که در این سال ها کرده انتظار حمایت داشته باشد به شرطی که در شیراز ، بین لارستان با تیم هایی چون فجر سپاسی ، برق جدید و ارژن با چمران فرق گذاشته نشود.

مورد دیگر ، تیم نایب قهرمان یعنی نفت و گاز گچساران است. تیمی که هنوز بخش مهمی از بدهی های فصل گذشته را پرداخت نکرده و برای حضور در مسابقات باشگاه های آسیا هم باید منابع لازم را فراهم کند و هم بازیکن.

مورد اول با همه چالش ها قابل حل است و بعید است رایزنی ها به نتیجه نرسد. در مورد دوم ، گچساران از بازیکنان باقی مانده خود به علاوه بازیکنان بازمانده تاسیسات و شاید یکی دو چهره از تیم های دیگر استفاده خواهد کرد گرچه فعلا اولویت امور با تامین منابع مالی است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=5172

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.