11

صوفی زاده و اعزام فوتسال به آرژانتین: به دنبال اضافه شدن دخترها هستیم نه حذف پسرها

  • کد خبر : 5256
  • 13 خرداد 1397 - 9:25
صوفی زاده و اعزام فوتسال به آرژانتین: به دنبال اضافه شدن دخترها هستیم نه حذف پسرها

لیلا صوفی زاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد موضوعی که در مورد برنامه ریزی فدراسیون فوتبال برای اعزام مردان و نادیده گرفتن زنان مطرح می شود درست نیست و ما به دنبال اضافه شدن دخترها هستیم نه حذف پسرها.

لیلا صوفی زاده در گفتگو با IWSports در مورد موضوع اعزام تیم ملی فوتسال جوانان دختر به المپیک نوجوانان در آرژانتین و چالش اعزام یکی از دو تیم پسران یا دختران اظهار کرد: موضوع اعزام تیم ملی فوتسال جوانان دختر به المپیک آرژانتین شرایط خاصی برای ما ایجاد کرد به طوری که بر اساس قانون ، ما قادر به اعزام یک تیم فوتسال از ایران بودیم.

وی افزود: در حقیقت برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در بخش مردان در بهمن ماه سال 96 و برگزاری مسابقات زنان در اردیبهشت 97 باعث شد مسابقات مردان زودتر تمام شود و تیم مردان به عنوان نماینده ایران معرفی شود.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: موضوعی که در مورد برنامه ریزی فدراسیون فوتبال برای اعزام مردان و نادیده گرفتن زنان مطرح می شود درست نیست. تمام موضوع این است که تیم فوتسال مردان در موعدی که برای اعلام آمادگی مشخص شده بود ، معرفی شد و این موضوع مربوط به پیش از مسابقات فوتسال زنان آسیا است.

صوفی زاده تاکید کرد: ما ابدا به دنبال حذف تیم مردان و اعزام زنان به جای مردان نیستیم بلکه به دنبال اضافه شدن تیم زنان هستیم به طوری که هر 2 تیم فوتسال ایران به آرژانتین اعزام شوند و هنوز در این زمینه ناامید نشده ایم اما باید بپذریریم که کار برای یافتن راهی به منظور اعزام دختران ، بسیار دشوار شده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=5256

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.