17
اولین نشست خبری لیگ برتر فوتسال بانوان

حاتمی: تمام اسفراین پشت ماست | هدفمان بقا در لیگ است

  • کد خبر : 52871
  • 25 دی 1399 - 19:25
حاتمی: تمام اسفراین پشت ماست | هدفمان بقا در لیگ است
نخستین نشست خبری پیش از بازی در تاریخ لیگ برتر فوتسال بانوان امروز برگزار شد و سرمربی تیم کیمیای اسفراین پیش از بازی با تیم هیئت خراسان رضوی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ زهرا حاتمی، امشب در نشست خبری پیش از دیدار تیم های هیات فوتبال خراسان رضوی و کیمیا اسفراین در هفته اول لیگ برتر فوتسال بانوان، اظهار کرد: تیم کیمیای اسفراین برای اولین بار است که در لیگ برتر حضور دارد و پارسال با قهرمانی در لیگ دسته یک به این سطح صعود کرد و امیدوارم که فردا بازی خوبی را در پیش داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتسال کیمیای اسفراین، بیان کرد: به لطف خدا ما از نظر حامی مالی مشکلی نداریم و شهرستان اسفراین، به طور کامل پشت این تیم است؛ فقط مقداری فرصتمان برای آماده سازی تیم کم بود. با توجه به اینکه مرحله نهایی لیگ دسته یک، دیر شروع شد تلاش کردیم خودمان را به بخشی از آمادگی لازم برسانیم.

وی افزود: هدف ما این است که بتوانیم سهمیه مان را در لیگ برتر فوتسال زنان حفظ کنیم تا در سال آینده با قدرت بیشتری در این رقابت‌ها حضور پیدا کنیم.

حاتمی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه چند نفر از اعضای تیم شما بومی هستند و چند نفر سابقه حضور در لیگ برتر را دارند، اذعان کرد: ۵۰ درصد بازیکنان تیم ما بومی بوده و مابقی غیربومی هستند.  زمانی که شما در سطح حرفه‌ای حضور پیدا می کنید دیگر بحث بومی و غیربومی بودن جایگاهی ندارد. هیچ کدام از بازیکنان ما سابقه لیگ برتر ندارند و در لیگ دسته یک بازی کردند اما اغلب باتجربه هستند.

سرمربی تیم فوتسال کیمیای اسفراین در رابطه با تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی تصریح کرد: تیم هیئت خراسان رضوی ، تیمی است که بازیکنان ملی پوشی در اختیار دارد که تجربه زیادی در مسابقات لیگ برتر و برون مرزی دارند و بدون شک بازی بسیار سختی را پیش رو داریم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=52871

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.