14
این بازی برای ما جنبه تدارکاتی داشت

فاطمه شریف : هنوز در شرایط مسابقه نیستیم | تمجید از عملکرد حسینی و سلیمان پور

  • کد خبر : 53010
  • 26 دی 1399 - 19:20
فاطمه شریف : هنوز در شرایط مسابقه نیستیم | تمجید از عملکرد حسینی و سلیمان پور
سرمربی تیم فوتسال هیات خراسان رضوی پس از پیروزی در هفته نخست لیگ برتر فوتسال بانوان تاکید کرد بازی با کیمیای اسفراین، برای تیمش یک بازی تدارکاتی بوده است.

فاطمه شریف در گفتگو با “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ درباره برد پر گل تیمش مقابل کیمیای اسفراین اظهار کرد: بازی‌های هفته‌های اول می‌تواند بازی‌هایی سخت و غیرقابل پیش‌بینی باشد و در واقع معیار فنی تیم‌ها را مشخص نمی‌کند.

سرمربی تیم هیات فوتبال خراسان رضوی تصریح کرد: ما امروز در نیمه نخست خوب نبودیم من این را پیش‌بینی کرده بودم و در این خصوص به بازیکنانم تذکر داده بودم. بعد از پایان لیگ، بازی دوستانه نداشتیم و به خاطر کرونا هیچ فرصتی برای ما ایجاد نشده بود که بتواند تیم را در شرایط مسابقه قرار دهد.

وی ادامه داد: تیم کیمیای اسفراین به تازگی مسابقات لیگ یک را به پایان رسانده و در شرایط مسابقه قرار داشت و همین امر نیز به آن‌ها کمک کرد تا در نیمه اول بتوانند مقابل ما خوب ظاهر شوند، گل بزنند و از ما پیشی بگیرند.

شریف خاطرنشان کرد: سعی کردم در این بازی به همه بازیکنان بازی برسد، ترکیب‌های مختلفی را تست کردیم و با احترامی که برای تیم کیمیای اسفراین قائلم اما نگاهمان به این بازی، تدارکاتی بود تا بتوانیم در آن برنامه‌هایمان را پیاده کنیم تا به ترکیب ایده‌آل برسیم.

سرمربی تیم هیات فوتبال خراسان رضوی با بیان اینکه سارا شیربیگی هنوز به آمادگی صد در صدی نرسیده، عنوان کرد: بازیکنان ما امروز خیلی خوب ظاهر شدند، بازیکنان جوان همچون فاطمه حسینی که برای اولین بار است که برای تیم مشهد بازی می‌کند و مریم سلیمان‌ پور عملکرد خوبی داشتند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=53010

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.