15

تورنمنت بین المللی ترکیه ؛ مهسا میرزا طبیبی و رکورد شکنی در پرش با نیزه

  • کد خبر : 5517
  • 21 خرداد 1397 - 11:03
تورنمنت بین المللی ترکیه ؛ مهسا میرزا طبیبی و رکورد شکنی در پرش با نیزه

حضور دختران دو و میدانی کار ایران در تورنمنت ترکیه با کسب مدال نفره و رکورد شکنی در پرش با نیزه توسط مهسا میرزا طبیبی همراه بود. فرزانه فصیحی و الهام کاکلی هم در مواد تخصصی خود چهارم شدند.

به گزارش IWSports ؛ رقابت های دو و میدانی بین المللی ترکیه در دو بخش مردان و زنان برگزار شد که تیم ایران با 3 ورزشکار در این رقابت ها شرکت کرد و سپیده توکلی و الناز کمپانی نیز که قرار بود در این رویداد حضور داشته باشند در نهایت به ترکیه سفر نکردند.

سحر ضیایی (پرتاب نیزه)، مهسا میرزاطبیبی (پرش بانیزه) و  فرزانه فصیحی (100 متر) 3 دو و میدانی کار دختر ایران در این تورنمنت بودند که حاصل تلاش آن ها نقره میرزا طبیبی بود. سپیده توکلی نیز به دلیل مصدومیت و اسپاسم ، از حضور در مسابقه پرش ارتفاع انصراف داد.

مهسا رکورد ملی در پرش با نیزه را ارتقا داد

مهسا میرزا طبیبی ، ستاره جوان دو و میدانی ایران در پرش با نیزه توانست از مانع 3 متر و 90 سانتی متری عبور کند ، نقره بگیرد و با ارتقای 20 سانتی متری رکورد ایران که در اختیار خودش است ، موفقیت تازه ای کسب کند.

مهسا برای کسب طلا ، 40 سانتی متر کمتر از پرنده ای از ترکیه پرید. فدراسیون دو و میدانی می گوید  رکورد مهسا میرزا طبیبی پس از تأیید فدراسین دو و میدانی به عنوان رکورد جدید ملی محسوب خواهد شد.

فصیحی و کاکلی روی سکوی چهارم

فرزانه فصیحی دونده سرعتی زنان ایران در ماده 100 متر ، 2 صدم ثانیه برای کسب مدال برنز کم آورد و با 12.27 ثانیه چهارم شد.. تفاوت در رقابت نزدیک ورزشکاران این ماده را صدم ثانیه ها رقم زد و فاصله فرزانه فصیحی با نفر اول ، 25 صدم ثانیه بود.

الهام کاکلی دیگر دونده تیم منتخب ایران در 400 متر ، همانند فصیحی چهارم شد. رکورد کاکلی 56.39 ثانیه بود و پس از ورزشکاران اوکراین و ترکیه با رکوردهای 53.48، 55.20 و 55.77 ثانیه در رده چهارم قرار گرفت.

سحر ضیایی نیز به عنوان تک ورزشکار حاضر در مسابقه پرتاب نیزه رکورد 47.08 متر  را ثبت کرد. حضور این دو و میدانی کاران در تورنمنت ترکیه پیش درآمدی بر مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی ورودی جاکارتا در مشهد محسوب می شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=5517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.