15

المیرا گوزل زاده عضو هیات ژوری لیگ جهانی کاراته شد

  • کد خبر : 57339
  • 25 اسفند 1399 - 17:17
المیرا گوزل زاده عضو هیات ژوری لیگ جهانی کاراته شد
المیرا گوزل زاده داور ایرانی کاراته کشورمان عضو هیات ژوری لیگ جهانی کاراته شد. او اولین زن ایرانی است که در چنین جایگاهی قرار می گیرد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس”، لیگ جهانی کاراته وان بعد از یک سال تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا و با تدابیر شدید بهداشتی در هتل «WOW» شهر استانبول به مدت سه روز جریان خواهد داشت.

در پایان دو روز کلاس توجیهی و هماهنگی داوران، از سوی شورای داوران فدراسیون جهانی اعضای هیأت ژوری این مسابقات انتخاب شد که حضور یک بانوی ایران جلب توجه می‌کرد.

المیرا گوزل زاده با در اختیار داشتن بالاترین درجه داوری جهان که طی دو سال گذشته حضوری مستمر در معتبرترین رقابتهای برگزار شده از سوی WKF داشته است، به عنوان عضو هیأت ژوری این مسابقات و مدیر تاتامی انتخاب شده است. این اتفاق برای اولین بار در تاریخ ایران افتاده است.

گوزل زاده در این مورد گفت: باعث افتخار است که کمیته داوران فدراسیون جهانی اعتماد کرده و چنین مسئولیت سنگینی را من داده است. سعی می‌کنم همانند گذشته بهترین عملکرد را داشته باشم، چرا که افق دید من در داوری بالاتر از اینهاست.

وی ادامه داد: در طول چند سال گذشته همیشه در مسابقات جهانی، کاراته وان و آسیایی حضوری فعال داشته و تلاشم این بوده بتوانم در مسیر عدالت بهترین عملکرد را داشته باشم و جای خوشحالی است که تمام این زحمات از سوی مسئولان WKF دیده شد.

بانوی داوری ایران در پایان گفت: ورزش ایران اسلامی در رشته‌های مختلف داوران بین المللی زیادی در بخش بانوان دارد که از شایستگی‌های زیادی برخوردارند و در هر مسابقه‌ای حضور دارند بهترین عملکرد را از خود به نمایش می‌گذارند و من نیز نماینده این عزیزان هستم تا پرچم بانوان ایرانی را همچنان بالا نگه دارم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=57339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.