20

بهزادی: دور سوم لیگ آخرین شانس جاکارتا است / گلایه از اسپانسرهای بدقول

  • کد خبر : 5933
  • 01 تیر 1397 - 15:57
بهزادی: دور سوم لیگ آخرین شانس جاکارتا است / گلایه از اسپانسرهای بدقول

نایب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی سومین دوره لیگ طلایی را آخرین شانس کسب ورودی جاکارتا دانست. پریسا بهزادی از وضعیت نابسامان در عمل به تعهدات از سوی اسپانسرها نیز انتقاد کرده است.

به گزارش IWsports آخرین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور به میزبانی مشهد برگزار شد و اکنونآخرین شانس جاکارتا برای دو و میدانی کاران حاضر در این مسابقات به زودی از راه خواهد رسید.

  پریسا بهزادی در گفت‌وگو باخبرنگار “آی دبیلو اسپورتس” درباره این مسابقات اظهار کرد: از اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و هیات دوومیدانی استان به خاطر میزبانی این دوره از مسابقات تشکر می‌کنم مسابقات به دور از حواشی و به‌صورت منظم برگزار شد و در کنار این مسابقات گارگاه پیاده‌روی به مدرسی خانم هاشمی برای داوران مشهدی برگزار شد.

برای اولین بار نیست که مسابقات خارج از تهران برگزار می شود چند سال این مسابقات در شیراز برگزار شد، در حال حاضر تمام تمرکزمان روی جاکارتا است در کنار آن به جوانان و نوجوانان توجه داریم.

مسابقات ترکیه رسمی نبود و تنها به شکل لیگ برگزار شد

مسابقات ترکیه نقش حمایتی داشت و برای کسب تجربه دختران تصمیم گرفتیم نفرات بیشتری را اعزام کنیم. در تقویم مسابقات ماده 100 متر با مانع اعلام شده بود اما طی طرف ترکیه ای اعلام کرد مسابقات این ماده برگزار نخواهد شد، اما بعد مشخص شد این رقابت ها برگزار می‌شود که دیگر نتوانستیم الناز کمپانی را اعزام کنیم .

مسابقات رسمی نبود و به شکل لیگ قرار بود برگزار شود، در لیگ طلایی ایران هم دو ماده در جدول قرار نداشت و شب قبل از مسابقات در ماه مبارک رمضان اضافه شد بعضی مسائل مربوط به میزبان است و کاملا اختیاری است.

دوهفته دیگر آخرین شانس سفر به جاکارتا

الناز کمپانی ورزشکار توانمندی است و به‌دنبال این است تا با کسی تمرین کند که هم طراز خودش باشد. در بعضی از مواد بین نفرات اول و دوم به بعد اختلاف زیاد است اما در برخی مواد دیگر رقابت بالاست مانند پرتاب چکش که ورزشکاران خوبی داریم اما در بعضی از موارد اختلاف رکورد هست، دو هفته دیگر لیگ طلایی سوم برگزار خواهد شد که آخرین انتخابی جاکارتا خواهد بود.

سرمایه گذاری در رده پایه اولین مدال آسیایی را به ارمغان آورد

از دو سال پیش فدراسیون در رده پایه سرمایه گذاری داشت و سال گذشته در مسابقات تایلند چهار دختر ما مدال آوردند. امسال نیز در ژاپن صاحب اولین مدال جوانان شدیم.

دختران ما در رده پایه خیلی خوب هستند در همین مسابقات چند نفر ورودی رقابت‌های تایلند را کسب کردند، مسابقات تایلند در ماه آینده برگزار می‌شود که در این رقابت‌ها ورزشکاران برای کسب ورودی المپیک آرژانتین با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

بین آقا و خانم تفاوتی نیست بهترین رکورد اعزام می‌شود

اولویت ما رکورد است و هر ورزشکاری چه آقا چه خانم ورودی کسب کند اعزام خواهد شد سیاست وزارت ورزش این است که مدال آوران اعزام شوند. در فدراسیون ما هرکس صاحب رکورد بهتری شود اعزام خواهد شد و تفاوت بین آقایان و بانوان نیست.

از لحاظ امکانات تا جایی که فدراسیون توانسته امکانات را در اختیار ورزشکاران قرار داده اما ورزشکاران بیشتر از سمت استان‌ها حمایت می‌شوند استان‌هایی مثل خراسان رضوی، یزد، فارس، گلستان و تهران از استان های خوب هستند که در رده پایه اقدامات موثری را انجام دادند.

باید تعداد مربیان بین المللی افزایش یابد

در زمینه امکانات کسری داریم، باید استان‌ها را تجهیز کنیم و ابزار بیشتری در اختیار ورزشکاران قرار دهیم، دختران ما چیزی کم ندارند و باید حمایت شوند هم از طرف فدراسیون و هم وزارت ورزش.

یکی از مشکلات این است که تعداد مربیان درسطح کشور محدود هستند و باید مربیان بهتری داشته باشیم و دوره‌های آموزشی برگزار کنیم. سطح علمی مربیان ما باید بین المللی باشد، عملکرد استان ها را در زمینه مربیان رصد می کنیم.

بدقولی اسپانسرها ورزشکاران را دلسرد می‌کند

باشگاه منبع در آمد ورزشکاران است و حضور اسپانسر برای ورزشکار و باشگاه مهم است. نباید با همکاری ضعیف اسپانسر ها و عمل نکردن به وعده ها ورزشکاران دلسرد شوند.

باید این را درک کنیم که ورزشکار هم مثل بقیه مردم نیاز به پول دارد و اگر حمایت اسپانسر ها نباشد ورزشکار بی انگیزه خواهد شد، بانوان همیشه با این مشکل روبه رو بودند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=5933

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.