13
نبرد نهایی

کانادا vs سوئد | هفتمین فینال فوتبال بانوان در تقویم المپیک

  • کد خبر : 64654
  • 14 مرداد 1400 - 8:00
کانادا vs سوئد | هفتمین فینال فوتبال بانوان در تقویم المپیک
از ساعت ۷:۳۰ روز جمعه (۱۵ مرداد) زنان سوئد و کانادا در فینال رقابت‌های فوتبال المپیک توکیو به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس “آژانس ورزش زنان ایران؛ تیم‌های فوتبال زنان کانادا و سوئد با پیروزی برابر آمریکا و استرالیا به دیدار فینال رقابت‌های فوتبال بانوان المپیک توکیو راه یافتند.

در مرحله نیمه‌نهایی، هردو تیم مقابل رقبای خود به نتیجه مشابه یک بر صفر دست یافتند و جواز حضور در فینال، که روز ۱۵ مرداد برگزار خواهد شد را کسب کردند.

جبران مافات المپیک ریو

سوئد برای دومین دوره متوالی است که به دیدار نهایی راه می‌یابد. این تیم با نسلی درخشان به دنبال جبران شکست دوره‌ی قبل و دستیابی به مدال طلایی تورنمنت خواهد بود.

زرد پوشان در مسیر خود، استرالیا، ژاپن، نیوزلند و آمریکا را از پیش رو برداشتند و به فینال رسیدند. کوزواره اصلانی، ماگدالنا اریکسن، سوفیا یاکوبسن و جونا آندرسون بازیکنان شاخص سوئد هستند.

شگفت‌انگیز و با برنامه

کانادا که عنوان سومی رقابت‌های فوتبال المپیک ۲۰۱۶ ریو را یدک می‌کشد، با بازیکنان جوان خود در اندیشه قهرمانی به سر می‌برد. کانادا در مسیر خود شیلی، برزیل و آمریکا را شکست داد و با خلق شگفتی برای نخستین بار در تاریخ به فینال المپیک راه یافت.

جنین بکی، جسی فلمینگ و کریستین سینکلر بازیکنان شاخص کانادا هستند. آن‌ها در پای فینال نسخه الکس مورگان و یارانش در تیم آمریکا را پیچیدند و نماینده‌ای شایسته از آمریکای لاتین در توکیو هستند.

تاریخچه رویارویی

آخرین دیداری که بین کانادا و سوئد برگزار شد، با نتیجه ۱_۰ به نفع سوئد در جام جهانی پایان یافت. این دو تیم برای دستیابی به مدال طلای این دوره از المپیک، ساعت ۷:۳۰ روز جمعه ۱۵ مرداد (به وقت ایران) به مصاف هم خواهند رفت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=64654

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.