9
برنامه نماینده ایران در والیبال زنان باشگاه‌های آسیا

مصاف دختران سایپا برابر چونبوری تایلند و نمایندگان قزاقستان و فیلیپین

  • کد خبر : 65165
  • 23 مرداد 1400 - 15:43
مصاف دختران سایپا برابر چونبوری تایلند و نمایندگان قزاقستان و فیلیپین
تیم والیبال زنان سایپا در مسابقات والیبال زنان باشگاه‌های آسیا برابر نمایندگان تایلند، قزاقستان و فیلیپین به میدان می‌رود. این مسابقات ۹ مهر برگزار می‌شود.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ رقابت‌های والیبال زنان باشگاه‌های آسیا از ۹ مهر در تایلند آغاز می‌شود و تیم والیبال سایپا، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر والیبال بانوان، نماینده ایران است.

این مسابقات در پی تشدید بحران کرونا دچار مشکلاتی در راه برگزاری بوده است با این حال سرانجام مقرر شد رقابت‌ها با حضور ۷ تیم در ۲ گروه ۴ و ۳ تیمی برگزار شود.

کرونا سبب شده ۷ تیم حاضر در این تورنمنت تنها از ۴ کشور آسیایی باشند به طوری که غیر از تیم والیبال سایپا، ۲ تیم از تایلند میزبان، ۲ تیم قزاقستانی و ۲ تیم از فیلیپین در مسابقات شرکت دارند.

تیم‌های قدرتمند حوزه شرق آسیا به  دلیل کرونا، علاقه‌ای به حضور در این مسابقات نشان نداده‌اند و عدم حضور چین، کره جنوبی و ژاپن در این مسابقات عجیب نیست.

تیانجین بوهای بانک چین ، آخرین قهرمان این مسابقات است که در سال 2019 با پیروزی بر سوپریم چونبوری تایلند قهرمان شد اما در این مسابقات غیبت دارد.

تیم هیسامیتسو اسپرینگز ژاپن نیز که در دوره گذشته با پیروزی بر آلتای قزاقستان در بازی رده بندی ، سوم شد در این دوره حضور ندارد. به نظر می رسد با این شرایط، چونبوری گزینه اول قهرمانی باشد/

تیم والیبال سایپا در گروه یک با تیم‌های چونبوری تایلند، آلتای قزاقستان و ربیسکو فیلیپین همگروه است و در گروه دوم، سه تیم ناخون راچاسیمای تایلند، ژتیسو قزاقستان و پی وی آل فیلیپین حضور دارند.

برنامه مسابقات سایپا در تایلند

۹ مهر ساعت ۱۸ به وقت تهران
سایپا – چونبوری تایلند

۱۰ مهر ساعت  ۲۰:۳۰ به وقت تهران
سایپا – آلتای قزاقستان

۱۱ مهر ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران
سایپا – ربیسکو فیلیپین

مسابقات مراحل یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال به ترتیب روزهای ۱۲، ۱۴ و ۱۵ مهر برگزار می‌شود و تیم اول گروه یک، از حضور در یک چهارم نهایی معاف است و مستقیماً به نیمه نهایی می‌رود.

گروه یک: چونبوری تایلند، آلتای قزاقستان، ربیسکو فیلیپین،، سایپای ایران

گروه دو: ناخون راچاسیمای تایلند، ژتیسو قزاقستان و پی وی ال فیلیپین

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=65165

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.