14
حاشیه جدید انتخاب سرمربی تیم ملی

پرده برداری از توطئه باورنکردنی علیه شهناز یاری در تیم ملی فوتسال بانوان

  • کد خبر : 65277
  • 25 مرداد 1400 - 20:09
پرده برداری از توطئه باورنکردنی علیه شهناز یاری در تیم ملی فوتسال بانوان
اخبار رسیده از راهروهای فدراسیون فوتبال از وقوع اتفاقی عجیب خبر می دهد. افرادی با یک برنامه سازماندهی شده تلاش کرده اند شهناز یاری را از گزینه های هدایت تیم ملی فوتسال زنان حذف کنند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان به یک چالش جدی برای فدراسیون نشینان تبدیل و وارد مسیری شده که پیچیدگی جدیدی برای فدراسیون شهاب الدین عزیزی خادم ایجاد کرده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد یک برنامه سازماندهی شده در دست اقدام قرار گرفته بود تا شهناز یاری سرمربی تیم فوتسال سایپا را از گزینه‌های مد نظر فدراسیون فوتبال حذف کند.

این سؤال پیش می‌آید که چرا برای حذف شهناز یاری نیاز به یک برنامه سازماندهی شده و بر مبنای تخریب چهره یاری وجود داشته؟ پاسخ در سوابق شهناز یاری نهفته است.

شهناز یاری، تمام ویژگی‌های مد نظر هدایت تیم ملی فوتسال زنان را یکجا در اختیار داشت و برای این سمت، رقیبی نیز در کنار خود نمی‌دید. فاصله او از هر نظر با دیگران آن قدر زیاد بود که هیچ عقل سلیمی به دنبال گزینه بعدی نمی‌رفت.

به همین دلیل برنامه‌ای برای تخریب او با هدایت یکی از مربیان اسم و رسم دار در فوتسال مردان، یک خبرنگار، یکی از عوامل باشگاهی در لیگ فوتسال بانوان و افرادی از خارج از بدنه فوتسال که برای پیشبرد پروژه مورد نیاز بودند، طراحی شد.

بر این اساس، اتهام زنی به شهناز یاری در دستور کار قرار گرفت اما این روند با هوشیاری کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، مسیر این اتهام زنی مسدود شد. انتظار می‌رود کمیته اخلاق به طور جدی به این اتفاق ورود کند.

شهره موسوی نایب رییس فدراسیون فوتبال در این باره اظهار نظری نداشته است و فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق درباره ابعاد این پرونده نظر نداده‌اند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=65277

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.