13
ابراهیم شکوری در صف مبارزه با یک ذهنیت منفی

ورود پرسپولیس به فوتبال زنان؛ پس از نقل و انتقالات مردان

  • کد خبر : 65923
  • 01 شهریور 1400 - 13:35
ورود پرسپولیس به فوتبال زنان؛ پس از نقل و انتقالات مردان
باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفته امسال در بخش زنان تیم داری کند و پروسه تشکیل تیم فوتبال زنان پس از پایان پرونده نقل و انتقالات تیم مردان کلید می‌خورد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ چندی پیش بود که منابع آگاه از علاقه باشگاه پرسپولیس تهران برای تیم‌داری در فوتبال زنان خبر دادند.

پرسپولیس که در فوتبال مردان یک برند است، قصد دارد به تدریج به سمت مفهوم واقعی باشگاه حرکت کند و تیم‌های تحت فعالیت خود را گسترش دهد و از تک بعدی بودن جدا شود.

از پرسپولیس خبر می‌رسد قرار است پس از پایان برنامه این باشگاه در نقل و انتقالات پیش فصل مردان، برنامه تشکیل تیم زنان کلید بخورد و گام‌های اولیه برداشته شود.

هنوز در مورد این که پرسپولیس قصد دارد کدام مربی را به تیمش بیاورد و یا در میان بازیکنان شاخصی که همگی تیم دارند و آزاد نیستند، جذب نفرات کند، گمانه زنی خاصی صورت نگرفته است.

 

در پرسپولیس، تیم زنان فعلاً یک پرونده باز نشده است که فقط روی میز مدیران قرار دارد. ابراهیم شکوری که در مقطعی سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال بود حامی تیم‌داری این باشگاه در بخش زنان است.

ابراهیم شکوری قصد دارد با تفکر زنگار گرفته قدیمی در باشگاه‌های بزرگ پایتخت مبنی بر “حاشیه بودن فعالیت در بخش زنان” مبارزه کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=65923

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.