15
آپشن ها در انتخاب تیم، حرف اول را می‌زنند

جابجایی بزرگ در لیگ ووشو | زهرا کیانی به سپاهان رفت ، هانیه رجبی به دانشگاه آزاد

  • کد خبر : 66196
  • 03 شهریور 1400 - 14:53
جابجایی بزرگ در لیگ ووشو | زهرا کیانی به سپاهان رفت ، هانیه رجبی به دانشگاه آزاد
در یک جابجایی قابل توجه، قطب های لیگ ووشو زنان زهرا کیانی به سپاهان رفت و از سوی دیگر هانیه رجبی سپاهان را به مقصد دانشگاه آزاد ترک کرد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ لیگ ووشو زنان در حالی تا چند هفته دیگر آغاز می‌شود که سپاهان و دانشگاه آزاد، رقبای همیشگی بر سر قهرمانی، در تدارک بستن تیمی برای ایستادگی در برابر رقیب هستند.

رویارویی اصفهان – تهران در ووشو مشهود است و البته باد بیشتر به پرچم سپاهانی که محدودیت‌های مالی کمتر و دست پرتری در زمینه نفرات دارد، می‌وزد و حالا یک اتفاق بزرگ نقل و انتقالاتی که به نظر می‌رسد ناگزیر هم بوده است، نگاه‌ها را متوجه دانشگاه آزاد و سپاهان کرده است.

بر این اساس، سپاهان و دانشگاه آزاد، ۲ ستاره تالوی ایران را جابجا کرده‌اند. زهرا کیانی، پرافتخارترین دختر تالوکار ایران که فصل گذشته در دانشگاه آزاد حضور داشت به تیم سابقش سپاهان بازگشته است.

از سوی دیگر هانیه رجبی، دیگر ستاره بین‌المللی تالوی ایران سپاهان را ترک کرده تا به تهران و دانشگاه آزاد بپیوندد. این جابجایی، سبب توازن قوا در میان تالوکاران لیگ ووشو بانوان می‌شود.

تیم ووشو سپاهان در صفحه اینستاگرام خود از هانیه رجبی به خاطر سه سال درخشان در این تیم قدردانی کرده است. رجبی هم با انتشار متنی از سپاهان تمجید کرده و نوشته است:

نوشتن “خداحافظ سپاهان” برایم خیلی سخت است، این ۳ سال با وجود مصدومیت‌های زیاد، برای سپاهان کم نگذاشتم؛ با همه توان، وارد تالوفیلد شدم و کسب نتیجه کردم تا قدردان حمایت‌های باشگاه سپاهان و هواداران عزیز باشم. حالا دست تقدیر باعث شد راه ما برای مدتی از هم جدا شود. سه سال با خوشحالی شما خوشحال بودم و با ناراحتی شما ناراحت. ممنونم از الهه منصوریان سرمربی تیم سپاهان. به خاطر خاطرات خوشی که در قلب و ذهن من ساختید و هر سال بهترین شرایط را در سپاهان برایم رقم زدید. امروز با بدرقه زیبایتان خستگی این سال‌ها از تنم به در شد، خدا را شکر می‌کنم که با رویی سفید و سربلند شما را ترک می‌کنم. از جناب آقای ساکت مدیر عامل باشگاه سپاهان، مربیان عزیز، هم تیمی‌های عزیزم و هواداران قدرشناس و با فرهنگ اصفهان تشکر می‌کنم. شما لایق بهترین‌ها هستید و خوشحالی شما آرزوی قلبی من است. در آینده با افتخار از این حضور سه ساله در کنار شما یاد خواهم کرد.

اگر این احساس را دارید که آن ها قصد ندارد همزمان در یک تیم باشند سخت در اشتباهید چنان که در گذشته، این وضعیت وجود داشته است. انتقال رجبی، با همان مدلی صورت می‌گیرد که زهرا کیانی سال گذشته از سپاهان به دانشگاه آزاد رفت. قابل پیش بینی است که هانیه رجبی سال آینده به سپاهان بازگردد.

در مورد زهرا کیانی نیز این نکته قابل توجه است که او پیش از حضور موفق فصل گذشته‌اش در دانشگاه آزاد، یار وفادار سپاهان به شمار می‌رفت. با این حال او به دلایل شخصی و تحصیلی راهی دانشگاه آزاد شد و همین دلایل هم امسال رجبی را به دانشگاه آزاد گسیل داشته است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=66196

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.