13
انتخابی تیم ملی کاراته زنان

سوده خلیلی و آویشن باقری ؛ پرچمداران شمال

  • کد خبر : 66233
  • 04 شهریور 1400 - 17:54
سوده خلیلی و آویشن باقری ؛ پرچمداران شمال
مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی بزرگسالان امروز در تهران آغاز شد و سوده خلیلی و آویشن باقری در اوزان منهای ۵۰ و ۵۵ کیلوگرم قهرمان شدند.

به گزارش افرا ورزش؛ مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان در رده بزرگسالان امروز آغاز شد و شرکت کنندگان در اوزان منهای ۵۰ و منهای ۵۵ کیلو به مصاف حریفان خود رفتند.

در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم، سوده خلیلی از مازندران در دیدار نهایی ۳ بر یک فاطمه قاسمی کاراته کای کرمانشاهی را شکست داد و به مقام نخست رسید.

سحر شیروانی کاراته کای باتجربه اصفهانی نیز با پیروزی ۲ بر صفر بر کیمیا کیانی از البرز و همچنین محبوبه امیدی از چهارمحال و بختیاری با پیروزی در سنشو برابر سارا قاسم زاده از مازندران، رتبه سوم را به دست آوردند.

در دسته منهای ۵۵ کیلوگرم، در دیدار رده بندی سارا دهقان از مازندران در یک بازی نزدیک ۸ بر ۷ فائزه طوسی از البرز را برد و الهه هزاریان از چهار محال و بختیاری یک بر صفر برابر رویا سلیم زاده از اصفهان پیروز شد تا چهره ۲ برنزی این وزن مشخص شود.

در دیدار فینال وزن منهای ۵۵ کیلو آویشن باقری از گیلان ۶ بر ۳ زهرا بنیانی از فارس را شکست داد تا مدال طلای این وزن را به دست بیاورد.

این رقابت‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با تست پی سی آر پیش از شروع پیکارها به میزبانی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات تهران برگزار شد و جمعه 5 شهریور در اوزان باقی‌مانده ادامه خواهد یافت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=66233

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.