14
پای صحبت ستاره جوان تبریزی والیبال ایران

آیتک سلامت و بازگشت به باریج اسانس | عنوان”لژیونر” را به هر قیمتی نمی‌خواهم

  • کد خبر : 66711
  • 12 شهریور 1400 - 15:34
آیتک سلامت و بازگشت به باریج اسانس | عنوان”لژیونر” را به هر قیمتی نمی‌خواهم
آیتک سلامت ملی پوش فصل قبل ذوب آهن در فصل جدید در باریج اسانس حضور خواهد داشت. او می گوید پیشنهادات خارجی را رد کرده زیرا نمی خواهد "صرفا به خاطر رزومه و عنوان لژیونری" در خارج از ایران بازی کند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ فصل جدید لیگ برتر والیبال زنان در پاییز آغاز خواهد شد و آیتک سلامت ملی پوش جوان و تبریزی فصل گذشته ذوب آهن اصفهان در فصل تازه با باریج اسانس کاشان در میادین، ظاهر خواهد شد.

پس از لغو غیرمنتظره مسابقات والیبال زنان آسیا در فیلیپین به دلیل کرونا، او مجبور شد به خانه بازگردد و آماده پیوستن به تیم جدیدش برای لیگ برتر شود.

او می گوید: مسابقات قهرمانی آسیا در شرایط مبهمی قرار گرفت و اگر در زمان از پیش تعیین شده برگزار می شد به خواست خدا اعزام می شدم و این، تبدیل به اولین حضور من در تیم ملی بزرگسالان می شد اما متاسفانه، کرونا این مسابقات را لغو کرد و این برای همه ما ناگوار بود.

بازگشت به کاشان، خانه دوم

آیتک سلامت در گفتگو با آژانس ورزش زنان ایران می گوید: “سال گذشته اولین تجربه ی من در باشگاه ذوب آهن بود و با تمام توان و تعصبی که همه از من سراغ دارند در خدمت باشگاه ذوب آهن بودم. اکثر بازیکنان ذوب آهن، ملی پوشانی هستند که در اردوهای ملی کنار هم هستیم.”

آیتک اما تصمیم گرفت اصفهان را ترک کند: “با وجود پیشنهاد خوبی که از باشگاه ذوب آهن داشتم تصمیم گرفتم که در این تیم حضور نداشته نباشم و برای کادر و بازیکنان ذوب آهن در فصل جدید لیگ برتر والیبال بانوان، آرزوی موفقیت دارم.”

سلامت عقیده دارد سایپا ۲ فصل گذشته قهرمان لیگ شده و مهم ترین دلیل این اتفاق، حضور بازیکنان با کیفیت ملی پوش است که سالهاست کنار هم کار کرده اند و قطعا امسال هم برای دفاع از عنوان قهرمانی بازی خواهند کرد.

بازیکن تبریزی می گوید پیشنهاد های مختلفی از سایپا، ذوب آهن و سایر تیم های لیگ هم مطرح شده اما تصمیم او برای حضور در لیگ امسال باشگاه باریج اسانس کاشان بوده است. آیتک سلامت می گوید باریج اسانس خانه دوم من اوست.

ملی پوش جوان می افزاید: در سال ۹۸ بازیکن باریج اسانس بودم و احترام خاصی برای این باشگاه قائل هستم. در کاشان، مدیریت و کادر از هر لحاظ به فکر آرامش بازیکن بودند و جو مناسب و لذت بخشی حاکم بود. همه بازیکنان در خدمت تیم بود و کار، بدون حاشیه دنبال شد و قطعا امسال هم همین طور خواهد بود.

هدایت باریج اسانس در فصل جدید بر عهده فاطمه شعبان خمسه است: “همیشه از کار کردن در کنار خانم خمسه احساس خوبی دارم. او همیشه حامی من است و به من انگیزه می دهد. ارتباط صمیمانه ای با او دارم و قطعا امسال اتفاقات خوبی در باریج اسانس رخ خواهد داد.”

نه بزرگ به لژیونر شدن به هر قیمتی

در ماه های اخیر خبرهای زیادی از پیوستن بازیکنان ایرانی به تیم های خارجی در کشورهای مختلف منتشر شده است و تعداد لژیونرهای والیبال در حال افزایش است اما آیا این تعدد لژیونر به سطح فنی والیبال ایران کمک می کند؟

آیتک از رد پیشنهادات خارجی خبر می دهد و می گوید : “امسال ۴ پیشنهاد از خارج کشور داشتم اما لژیونر شدن را با حضور در هر تیمی، مناسب نمی دانم. پارسال هم پیشنهاداتی وجود داشت اما اعتقادم این است که به تیم و کشوری بروم که به بالارفتن سطح فنی من کمک کند و صرفا به خاطر رزومه و عنوان لژیونری نباشد.”

جای خالی شهرداری تبریز

سلامت محصول والیبال تبریز است. او می گوید:” نبود شهرداری تبریز قطعا ضربه بزرگی را بر پیکره ی والیبال خصوصا بانوان وارد کرد. هرچند تیم های پایه ای در تبریز حضور دارند که در تلاش هستند که روزی به والیبال این شهر کمک بکنند.”

آیتک عنوان کرده که امسال تبریز در لیگ دسته یک والیبال زنان با تیم زرسان حضور خواهد داشت اما هیئت والیبال استان آذربایجان شرقی باید نگاه ویژه ای به والیبال تبریز داشته باشد. والیبال تبریز در جایی نیست که ظرفیت آن را دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=66711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.