14
در مرحله اول دوومیدانی باشگاه های کشور رخ داد

قهرمانی سارینا ساعدی در پرش سه گام و کسب ورودی تورنمنت ازبکستان

  • کد خبر : 66874
  • 15 شهریور 1400 - 8:33
قهرمانی سارینا ساعدی در پرش سه گام و کسب ورودی تورنمنت ازبکستان
سارینا ساعدی پرنده جوان تیم پلیمر خلیج فارس، مقام نخست رقابت پرش سه گام مرحله اول دوومیدانی باشگاه‌های کشور را کسب کرد و ورودی تورنمنت ازبکستان را هم به دست آورد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ مرحله نخست مسابقات دوومیدانی زنان باشگاه‌های کشور روز یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ برگزار شد و سارینا ساعدی در پرش سه گام یکی از قهرمانان این مرحله بود.

ساعدی که در ماده پرش سه گام با حریفانش رقابت کرده بود توانست با پرشی به میزان ۱۲ متر و ۵۱ سانتی متر علاوه بر کسب عنوان قهرمانی برای تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد، ورودی حضور در مسابقات آسیای میانه در ازبکستان را که در آینده نزدیک برگزار می‌شود کسب کند.

فدراسیون دوومیدانی، ورودی این تورنمنت را 12.50 متر در نظر گرفته بود که سارینای جوان توانست این حد نصاب را به دست بیاورد.

پرنده مستعد و آینده دار پرش سه گام ایران که یک دختر نوجوان است رکورددار ملی این ماده در داخل سالن و رکورددار ملی نوجوانان در فضای باز نیز به شمار می‌رود. زهرا نبی زاده، مربی سازنده دوومیدانی ایران، مربیگری او را عهده دار است.

پس از سارینا ساعدی، ریحانه مبینی پرنده اهل آران و بیدگل و عضو تیم پلیمر خلیج فارس که رکورددار پرش طول ایران با حد نصاب ۱۲ متر و ۴۴ سانتی‌متر دوم شد و عنوان سوم به سمانه کوهکن از سپاهان با ۱۲٫۳۴ متر رسید.

جزئیات مسابقات دوومیدانی باشگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۰ را در بخش ویژه این مسابقات ببینید. (کلیک روی تصویر)

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=66874

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.