15
پای صحبت رکوردشکن ۱۰ هزار متر ایران

پریسا عرب: رقیب ندارم، با خودم رقابت می‌کنم | هفته‌ای ۱۰۰ کیلومتر می‌دوم

  • کد خبر : 67094
  • 18 شهریور 1400 - 18:20
پریسا عرب: رقیب ندارم، با خودم رقابت می‌کنم | هفته‌ای ۱۰۰ کیلومتر می‌دوم
پریسا عرب ستاره دو استقامت می‌گوید بی رقیبی برایش یک چالش است چون باید با خودش رقابت کند. او در فصل مسابقات، هفته‌ای صد کیلومتر می‌رود.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ پریسا عرب دوومیدانی کار برجسته ایران موفق شد در مرحله نخست دوومیدانی باشگاه‌های کشور رکورد ملی دو ۱۰ هزار متر را جا به جا کند. او همچنان دختر بی رقیب استقامت ایران است.

پریسا عرب دونده استقامت و نیمه استقامت ایران در مرحله نخست مسابقات باشگاه‌های کشور زمان۳۶:۰۴.۱۷ را ثبت کرد و رکورد این ماده را که پیش از این با زمان ۳۶:۰۸.۵۴ دقیقه در اختیار خودش بود جا به جا کند.

پریسا عرب در گفتگو با”آژانس ورزش زنان ایران“درخصوص این دوره از رقابت‌ها اظهار کرد؛ بعد از یک سال دوری از رقابت‌ها در مسابقات باشگاه‌های کشور شرکت کردم و موفق به کسب طلا در ۵۰۰۰ متر و ثبت رکورد در ۱۰ هزار متر متر شدم، شروع خوبی بود برای این که در لیگ بعد آماده‌تر شرکت کنم.

دونده اراکی در ادامه گفت: با نفر دوم ۴ دقیقه فاصله دارم و این، فاصله زیادی است. چالش یک فاصله قابل توجه بین نفر اول و دوم این است که انگیزه و تلاش برای رکورد شکنی را سخت می‌کند. در این شرایط شما باید با خودتان رقابت کنید و حفظ انگیزه، برای من یک چالش است.

پای ثابت سکوی قهرمانی دوهای استقامت ایران می‌گوید اگر فرصت حضور در رقابت‌های بین‌المللی را پیدا کند رکوردهای بهتری ثبت می‌کند. او فصل گذشته در تیم دانشگاه آزاد حضور داشت اما به دلیل کاهش مبلغ قراردادش، از این تیم جدا شد و به پلیمر خلیج فارس پیوست.

پریسا عرب رمز این “همیشه در اوج بودن”و دست نیافتنی بودن را انجام تمرینات طاقت فرسا می‌داند و می‌گوید: “در فصل مسابقات هفته‌ای ۱۰۰ کیلومتر و در فصل بدنسازی هفته‌ای ۱۸۰ کیلومتر تمرین می‌کنم. دویدن، زندگی من است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=67094

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.