14

هیئت فوتبال خراسان رضوی به جای مشکی پوشان در لیگ ؛ متین جایگزین پیام نور شد

  • کد خبر : 6717
  • 20 تیر 1397 - 15:03
هیئت فوتبال خراسان رضوی به جای مشکی پوشان در لیگ ؛ متین جایگزین پیام نور شد

با اعلام مسئول مسابقات بانوان سازمان لیگ فوتسال ، تیم هیئت فوتبال مشهد به جای مشکی پوشان خراسان رضوی در لیگ برتر فوتسال شرکت می کند. با انصراف پیام نور تهران نیز متین فرخ شهر به جای این تیم در لیگ برتر شرکت می کند.

شهرزاد نصیری در گفتگو با “آی دبلیو اسپورتس” اظهار کرد: با وجود این که نام تیم مشکی پوشان مشهد در قرعه کشی لیگ برتر فوتسال بانوان قرار داشت اما سرانجام با توجه به انصراف تیم مشکی پوشان از تیمداری و تمایل هیئت فوتبال خراسان رضوی به حفظ امتیاز این تیم ، مقرر شد تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی جایگزین مشکی پوشان شود.

وی افزود: تیم فوتسال پیام نور تهران نیز با اعلام تربیت بدنی دانشگاه پیام نور امسال در لیگ برتر فوتسال حضور نخواهد داشت و امتیاز این تیم به باشگاه متین فرخ شهر در استان چهار محال و بختیاری اعطا شده است.

مسئول مسابقات بانوان سازمان لیگ فوتسال گفت: مشکل تیم دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور در لیگ برتر فوتسال حل شد و رایزنی های انجام شده به ثمر نشست و تیم دانشگاه آزاد نیز همانند سال گذشته در لیگ برتر فوتسال حضور خواهد داشت.

نصیری عنوان کرد: بدین ترتیب جدول 14 تیمی لیگ برتر فوتسال کامل شده است البته در مورد تیم پاسارگاد زنجان هنوز تردید وجود دارد. قرار است این باشگاه تا روز شنبه 23 تیر تصمیم نهایی خود را به ما اطلاع دهد و اگر پاسارگاد در لیگ حاضر نشود آنگاه تیم دیگری جایگزین آن خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=6717

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.