11
نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال

سیرجان و جذب ۵ بازیکن جدید | فاطمه مخدومی به شهرداری سیرجان پیوست

  • کد خبر : 67332
  • 24 شهریور 1400 - 11:31
سیرجان و جذب ۵ بازیکن جدید | فاطمه مخدومی به شهرداری سیرجان پیوست
باشگاه شهرداری سیرجان در راه حضور در مسابقات فوتبال زنان باشگاه‌های آسیا و لیگ برتر فوتبال ایران ۵ بازیکن جدید از جمله فاطمه مخدومی را به خدمت گرفت.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ شهرداری سیرجان که باید در آبان امسال در مسابقات فوتبال زنان باشگاه‌های آسیا شرکت کند ۵ بازیکن جدید به خدمت گرفته که فاطمه مخدومی یکی از آنهاست.

مخدومی که یکی از بازیکنان ارزشمند تیم وچان کردستان به شمار می‌رود با انعقاد قراردادی به شهرداری سیرجان پیوسته است. سیرجانی ها با حفظ استخوان بندی اصلی در تلاش برای تقویت هر چه بیشتر خود هستند.

تیم قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال زنان همچنین فهیمه ارزانی بازیکن سابق خود را بازگردانده است. همچنین حضور ۳ بازیکن جدید از جمله یکی از پدیده‌های لیگ برتر فوتسال ۹۹ از نکات جالب پروسه نقل و انتقالاتی سیرجان است.

فاطمه سرورزاده زینب عباس لو و مریم سلیمان پور بازیکنان تیم ملی جوانان به شهرداری سیرجان آمده‌اند. مریم سلیمان پور بازیکن ارزشمند فصل گذشته تیم هیئت خراسان رضوی در لیگ برتر فوتسال بانوان بود که نقش مهمی در موفقیت‌های این تیم داشت و حالا به یک تیم فوتبال پیوسته است.

شهرداری سیرجان در مسابقات منطقه غرب زنان باشگاه‌های آسیا ۱۶ تا ۲۲ آبان در اردن به ترتیب به مصاف تیم‌های بنیادکار ازبکستان، گوکولام کرالای هند و امان کلاب اردن خواهد رفت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=67332

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.