19
مرحله دوم دوومیدانی باشگاه‌های کشور

رکوردشکنی پیاپی ریحانه مبینی | دختر پرنده دست نیافتنی تر شد

  • کد خبر : 67355
  • 24 شهریور 1400 - 20:39
رکوردشکنی پیاپی ریحانه مبینی | دختر پرنده دست نیافتنی تر شد
در مرحله دوم دوومیدانی باشگاه‌های کشور ریحانه مبینی دختر پرنده ایران در ماده پرش طول، چهره اول بود. او دو بار پیاپی رکورد خودش را شکست.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ رقابت‌های دوومیدانی زنان باشگاه‌های کشور امروز در مرحله دوم دنبال شد و ریحانه مبینی توانست رکورد ملی پرش طول ایران را که متعلق به خودش بود ارتقا دهد.

پرنده اهل آران و بیدگل که سال گذشته پس از ۴۵ سال رکورد این ماده را که در اختیار توران شادپور بود، ارتقا بخشیده بود امروز توانست ۲ بار پیاپی رکوردش را بهبود دهد و روزی رؤیایی را برای خود و دوومیدانی بانوان ایران رقم بزند.

در جریان مرحله دوم مسابقات باشگاهی، امروز در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران، ریحانه مبینی به نمایندگی از تیم پیلمر خلیج فارس خرم آباد مسابقه داد و ابتدا با ثبت رکورد 6.30 متر رکورد پیشین خود را که ۶٫۲۶ متر بود شکست.

ریحانه مبینی پرش طول رکوردشکن

او در تلاش بعدی خود با پرشی شگفت انگیز رکورد 6.40 را ثبت کرد و طی چند دقیقه بار دیگر رکوردش را بهبود بخشید. چهارشنبه، روز رؤیایی او بود و مبینی حالا رکوردش را به یک قدمی رکورد مدال در بازی‌های آسیایی رسانده است.

او در گفتگویی پس از این رکوردشکنی گفت که رکورد مدال در بازی‌های آسیایی فقط ۱۰ سانتی متر بیشتر از رکورد فعلی اوست. بدین ترتیب ریحانه مبینی نه تنها شانس مسلم اعزام به بازی‌های آسیایی هانگ ژو است بلکه ممکن است در این مسابقات یک مدال تاریخی بگیرد.

او نماد رسیدن از هیچ به همه چیز است. ریحانه مبینی در حالی به طور متوالی به شکستن رکوردها مشغول است که در پیستی نامناسب و با کمترین امکانات قابل تصور در آران و بیدگل تمرین می کرده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=67355

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.