11
یک رکورد دیگر در امدادی هم جابجا شد

مرحله دوم دوومیدانی بانوان باشگاه‌ها | رکوردهای جدید و صدرنشینی پلیمر

  • کد خبر : 67448
  • 25 شهریور 1400 - 21:50
مرحله دوم دوومیدانی بانوان باشگاه‌ها | رکوردهای جدید و صدرنشینی پلیمر
مرحله دوم مسابقات دوومیدانی زنان باشگاه‌های کشور به پایان رسید و این مرحله با رکوردهای جدید و صدرنشینی پلیمر خلیج فارس خرم آباد همراه بود.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ رقابت‌های دوومیدانی زنان باشگاه‌های کشور امروز در مجموعه آفتاب انقلاب تهران به پایان رسید و پلیمر خلیج فارس خرم آباد صدر جدول را حفظ کرد.

در این مرحله، رکوردهای تازه‌ای به ثبت رسید که مهم‌ترین آن، ثبت رکورد ملی جدید برای پرش طول ایران بود. ریحانه مبینی از تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد با پرشی ۶ متر و ۴۰ سانتی متری این رکورد را باز هم ارتقا داد.

تیم دانشگاه آزاد در ماده ۴ در ۴۰۰ متر امدادی رکوردشکن شد. این تیم که در مرحله اول، رکورد ملی ۴ در ۱۰۰ متر را ارتقا داده بود این بار در ۴ در ۴۰۰ متر، با زمان ۳:۵۱٫۰۴ دقیقه پس از حدود یک سال، رکورد را بهبود بخشید.

شهلا محمودی، الهام کاکلی، هانیه ثمری و مریم محمودی اعضای تیم رکوردشکن دانشگاه آزاد بودند. مهسا میرزاطبیبی پرنده تیم پلیمر نیز در پرش با نیزه با رکورد ۴ متر و ۳ سانتی متر رکورد ملی و باشگاهی را شکست.

مرحله دوم دوومیدانی بانوان باشگاه های کشور

مهلا محروقی پرتابگر دیسک نیشابوری و تکتم دستاربندان دونده مشهدی ۸۰۰ متر رکوردهای باشگاهی را ارتقا دادند. پیش از این صبا فرمان پور نیز در ۱۰ کیلومتر پیاده روی رکورد ملی جوانان را رشد داده بود.

در پایان این مرحله رقابت پیلمر خلیج فارس و دانشگاه آزاد در صدر ادامه دارد اما در حالی که تنها یک مرحله به پایان راه باقی مانده، به نظر می‌رسد پلیمر به اندازه کافی به قهرمانی نزدیک شده است.

جزئیات و ریز نتایج مسابقات دوومیدانی باشگاه‌های کشور ۱۴۰۰ را در بخش ویژه این مسابقات ببینید. (کلیک روی تصویر)

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=67448

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.