10
در گفت‌وگو با هندبالیست کردستانی تیم ملی

شقایق باپیری: با یکدلی جهانی می‌شویم | اردن با داور و جو سالن هم از پس ما برنیامد

  • کد خبر : 67824
  • 29 شهریور 1400 - 22:24
شقایق باپیری: با یکدلی جهانی می‌شویم | اردن با داور و جو سالن هم از پس ما برنیامد
ملی پوش هندبال ایران، یکدلی میان بازیکنان و کادرفنی را رمز موفقیت دانست و بیان کرد که دلچسب ترین پیروزی عمرش را مقابل اردن کسب کرده است.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران، تیم ملی هندبال ایران با پیروزی برابر اردن در هجدهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی زنان آسیا، در آستانه صعود به رقابت‌های قهرمانی جهان قرار گرفت.

شقایق باپیری که نقش مهمی در پیروزی‌های تیم هندبال زنان ایران دارد، پس از کسب برد دلچسب مقابل اردن، در گفتگو با آژانس ورزش زنان ایران گفت: قبل از بازی شوک خیلی بزرگی به ما وارد شد.

تست کرونا کادر فنی مثبت شده بود و مربی سر تمرین نبود. فقط از طریق سرپرست و پزشک تیم که با مربی‌ها در ارتباط بودند، نکاتی را دریافت می‌کردیم.

عضو کردستانی تیم ملی هندبال اضافه کرد: نیمه اول بازی کمی دستپاچه بودیم و تمرکز لازم را نداشتیم. واقعاً در شوک بدی بودیم؛ مربی نداشتیم و تست یکی از بچه‌ها هم مثبت شده بود.

او در ادامه خاطرنشان کرد: استرسی زیادی به ما وارد شد که بچه‌های بیشتری را از دست ندهیم. همین در تیم تشنج به وجود آورد. خود من نیز در ابتدای بازی حال مساعدی نداشتم.

باپیری یکدلی را رمز موفقیت تیم ملی در این بازی دانست و عنوان کرد: می‌خواستیم که ببریم تا راه برای هندبال ایران باز شود و به چشم همه به یاد. بازی سنگینی بود. داوری خیلی به نفع اردن بود که با توجه به این که میزبان بودند قابل پیشبینی بود. اگر فیلم بازی را ببینید متوجه خواهید شد.

بازیکن تیم ملی هندبال زنان ایران، تشریح کرد: سالن شلوغ و جو به نفع تیم اردن بود. حتی تیم‌های ژاپن و قزاقستان دوست داشتند که اردن برنده این دیدار باشد.

او در ادامه بیان کرد: سفارت ایران در اردن نیز زحمت کشیده بودند و در سالن حضور داشتند. حتی یک نفر از آن‌ها زانوی خود را عمل کرده بود ولی برای حمایت از ایران به سالن آمده بودند. واقعاً یکی از لذت بخش ترین بازی‌های عمرم بود و برد در این بازی خیلی چسبید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=67824

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.