19
بی رقیب و با اقتدار

سپاهان بار دیگر قهرمان لیگ ووشو بانوان شد

  • کد خبر : 67942
  • 31 شهریور 1400 - 19:31
سپاهان بار دیگر قهرمان لیگ ووشو بانوان شد
سپاهان بار دیگر قهرمان لیگ ووشو بانوان شد. این قهرمانی برای سپاهان مقتدرانه و برای چهارمین بار پیاپی به دست آمد.

به گزارش”آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ پرونده لیگ ووشو بانوان امروز در آکادمی ووشو ورزشگاه آزادی بسته شد و در پایان مبارزات ساندا و نمایش هنرمندانه تالوکاران، قهرمانی بار دیگر به سپاهان اصفهان رسید.

این برای چهارمین بار پیاپی است که سپاهان قهرمانی لیگ را به دست می آورد و این موفقیت، در ادامه روند حرکتی سپاهان برای تبدیل شدن به پرافتخارترین تیم ادوار لیگ کسب شده است.

لیگ ووشو زنان طی سه روز برگزار شد و 5 تیم در آن حضور داشتند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت کردند. دانشگاه آزاد، رقیب سنتی سپاهان امسال از همان ابتدا نایب قهرمانی را پذیرفته بود و این، منطقی بود.

 

سپاهان از هر نظر نسبت به سایر تیم ها برتر و این قهرمانی قابل پیش بینی بود.  این تیم با هدایت شهربانو منصوریان که خود در نقش مربی – بازیکن روی تشک ساندا هم ظاهر شد، و همچنین مریم عماری به مقام قهرمانی رسید.

در ترکیب دانشگاه آزاد با وجود عملکرد قابل قبول چهره های جوان این تیم، راضیه طهماسبی فر و الهام صادقی همانند فصل قبل با نایب قهرمانی داستان کوتاه فصل 1400 را به پایان بردند.

در سپاهان، ستاره‌ها همان همیشگی بودند. نام شهربانو منصوریان در هر تیمی، بر وزن آن تیم می‌افزاید و تیمی که صدیقه دریایی، سهیلا منصوریان، فریناز نذیری، آرزو سلیمی و مائده هاشمی را دارد بخش مهمی از مسیر پیروزی را طی کرده است.

در رقابت هنرمندان ورزش ایران، تالوکارهایی که چشم و چراغ لیگ ووشواند حانیه رجبی باز هم چشم‌ها را خیره کرد گرچه او امسال بر خلاف فصل گذشته در ترکیب دانشگاه آزاد حضور یافت.

در سوی مقابل، زهرا کیانی و ناهید پورشبانان همراه با جوان‌های آینده دار فاطمه جزینی و منیره پناهی نمایی کامل از تیمی شایسته قهرمانی ساختند.

اطلاعات و نتایج و جدول رده بندی مسابقات را می توانید در بخش ویژه لیگ ووشو 1400 مشاهده فرمایید:

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=67942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.