12

نگاهی به روز اول ووشوی جوانان جهان؛ نقره مینا پناهی و پیروزی آیدا حیدری

  • کد خبر : 6825
  • 22 تیر 1397 - 8:23
نگاهی به روز اول ووشوی جوانان جهان؛ نقره مینا پناهی و پیروزی آیدا حیدری

روز نخست مسابقات ووشوی جوانان جهان در برزیل با مدال های فامه جزینی و مینا پناهی برای ایران خاتمه یافت. نازنین بازدار در آستانه کسب مدال از این موفقیت باز ماند و آیدا حیدری در ساندا در مسابقه اول خود حریف برزیلی را شکست داد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس”  هفتمین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی جوانان جهان از روز پنجشنبه با حضور 400 ووشوکار از 45 کشور به میزبانی برزیل و در شهر «برازیلیا» شروع به کار کرد.

در مسابقات روز نخست این تورنمنت «مینا پناهی» در فرم «نن گوئن» رده سنی 15 تا 18 سال دختران با امتیاز 9،20 به  مدال نقره رسید تا سومین نقره تالوکاران کشورمان را پس از یک نقره در دختران و یک نقره در پسران ، کسب کند.

در این فرم، نماینده هنگ کنگ با امتیاز 9،26 به مدال طلا رسید و تالوکاری از ماکائو با امتیاز 9،19 به مدال برنز دست پیدا کرد. سوگند گلشنی نیز در فرم «چانگ چوان» رده سنی 15 تا 18 سال تالوی دختران با امتیاز 9،06 در رتبه هشتم قرار گرفت.

پیش از این «فاطمه جزینی» در فرم «دائو شو» رده سنی 12 تا 15 سال دختران با امتیاز 9،10 به مدال نقره رسیده بود. در این فرم تالوکاری از ماکائو با کسب پوئن 9،12 به مدال طلا رسید و نماینده هنگ کنگ با امتیاز 9،06 سوم شد.

همچنین «ستایش تک فلاح» در فرم «گوئن شو» رده سنی 9 تا 12 سال دختران با امتیاز 8،37 در رتبه چهارم قرار گرفت. در این فرم هنگ کنگ، ماکائو و اندونزی اول تا شوم شدند.می

«نازنین بازدار» در فرم «نن گوئن» رده سنی 12 تا 15 سال دختران با امتیاز 8،91 چهارم شد. در این فرم نفراتی از چین، اندونزی و هنگ کنگ اول تا سوم شدند.

در مسابقات بخش ساندا آیدا حیدری» در وزن 48 کیلوگرم ساندای دختران برابر «سابرینا فایوا» از برزیل صف آرایی کرد و در شرایطی که فایوا تحت حمایت هواداران برزیلی بود در نهایت آیدا توانست طی 2 راند حریفش را از پیش رو بردارد.

حریف بعدی آیدا حیدری ووشوکاری از اندونزی خواهد بود. این مسابقات جمعه شب 22 تیر به وقت تهران ادامه می یابد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=6825

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.