14

لیگ برتر هندبال ؛ کناره گیری قطعی نماینده قم و حضور نام های جدید در جدول

  • کد خبر : 6837
  • 22 تیر 1397 - 14:13
لیگ برتر هندبال ؛ کناره گیری قطعی نماینده قم و حضور نام های جدید در جدول

تیم هندبال هدف پویان جوان قم به دلیل مشکلات و نبود حامی مالی از حضور در لیگ برتر هندبال زنان کشور در سال 97 کناره گیری کرد. هدف پویان سال گذشته با نامی متفاوت قهرمان دسته اول شده بود.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” قرعه کشی فصل جدید لیگ برتر هندبال بانوان روز شنبه 23 تیر در فدراسیون هندبال برگزار می شود اما انصراف نماینده قم به دلیل مشکلات مالی سبب شده تیم های حاضر در فصل جدید لیگ برتر دستخوش تغییر شوند.

موضوع مشکلات مالی نماینده قم از مدت ها قبل به اطلاع فدراسیون هندبال رسیده بود و اکنون احتمالا تیم جدیدی جایگزین این تیم قمی در جدول لیگ برتر می شود. این در حالی است که تیم هدف پویان قم سال گذشته با نام سوهان خودکار قم با قهرمانی در دسته اول همراه با تیم های هیئت البرز و سبز سوار بوشهر به لیگ برتر صعود کرده بود.

گرچه تا زمان برگزاری قرعه کشی لیگ برتر نمی توان در مورد حضور قطعی هر تیمی اظهار نظر کرد اما با توجه به درخواست حضور تیم هایی مبنی بر تیمداری در لیگ برتر هندبال بانوان ، باید منتظر نام های تازه ای در لیگ برتر هندبال باشیم.

این در حالی است که شهید چمران لارستان با وجود تهدید به این که اگر مسئولان فارس از این تیم حمایت نکنند در لیگ برتر تیم نمی دهد باز هم به دنبال حضوری قدرتمند در لیگ هندبال است و ظاهرا مشکلات این تیم باارزش لیگ حل شده که خبر خوشی به حساب می آید.

در تاسیسات دریایی و نفت و گاز گچساران نیز رقابت بر سر تقویت و حضور قدرتمند در لیگ آغاز شده است. لیگ برتر 23 تیر قرعه کشی و دوم شهریور آغاز می شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=6837

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.