17
هندبال سرمایه گذارش را از دست داد

زمزمه ها در مورد مهاجرت حسامی به کانادا | اشتاد سازه منحل شد؟

  • کد خبر : 69822
  • 16 مهر 1400 - 13:37
زمزمه ها در مورد مهاجرت حسامی به کانادا | اشتاد سازه منحل شد؟
منابع آگاه می گویند سعید حسامی مدیر باشگاه اشتاد سازه مشهد و سرمایه گذار و حامی تیم ملی هندبال زنان به کانادا مهاجرت کرده است.

به گزارش دختران قهرمان؛ خبری عجیب حاکی از مهاجرت سعید حسامی مالک و مدیر باشگاه اشتاد سازه مشهد و حامی مالی تیم ملی هندبال بانوان به کانادا است.

حسامی که در ماه های اخیر حمایت از تیم ملی هندبال زنان در راه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه جام جهانی را بر عهده داشت در حال حاضر در ایران حضور ندارد.

خبرهای رسیده از مشهد حاکی از این است که باشگاه اشتاد سازه در لیگ برتر هندبال بانوان و سایر رشته ها منحل می شود و به بازیکنان ئ کادر این تیم ابلاغ شده که مشهد را ترک کنند.

این در حالی است که اشتادسازه برای حضور قدرتمند در فصل جدید لیگ هندبال بانوان از ماه ها قبل برنامه ریزی کرده و دو بازیکن توانمند روس را نیز استخدام و در مشهد اسکان داده بود.

russian-handball-players-in-iranیولیا تاران کاترینا میخایلووا به تیم هندبال بانوان اشتاد سازه پیوستند نشمین شافعیان سعید حسامی

علاوه بر نابودی تیم هندبال اشتاد سازه، از دست دادن حامی تیم ملی هندبال زنان برای فدراسیون هندبال، یک ضربه بزرگ در فاصله تقریبی دو ماه تا جام جهانی اسپانیا تلقی می شود.

سعید حسامی طی دو سال اخیر، در هندبال ایران سرمایه گذاری کرد و اشتادسازه با مدیریت او طی دو سال اخیر قهرمان لیگ برتر شده بود.

آی دبلیو اسپورتس در حال تلاش برای ارتباط با سعید حسامی است تا از ابعاد این خبر اطلاعات بیشتری کسب کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=69822

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.