22
با درخشش در خاک عربستان

غزاله حسینی صاحب برنز وزنه برداری نوجوانان جهان شد

  • کد خبر : 69832
  • 16 مهر 1400 - 18:56
غزاله حسینی صاحب برنز وزنه برداری نوجوانان جهان شد
غزاله حسینی دختر وزنه بردار ایرانی صاحب مدال برنز وزنه برداری نوجوانان جهان در جده عربستان شد. فاطمه کشاورز دیگر نماینده ایران بود.

به گزارش دختران قهرمان؛ رقابت های دسته 59 کیلوگرم وزنه برداری نوجوانان جهان در عربستان با حضور دو نماینده کشورمان پایان یافت که با اولین مدال کاروان اعزامی توسط غزاله حسینی همراه بود.

در این مسابقات، فاطمه کشاورز و سیده غزاله حسینی از کشورمان به مصاف حریفان رفتند که در پایان، حسینی موفق شد اولین مدال کاروان را به نام خود کند.

سیده غزاله حسینی در یک ضرب وزنه های 65، 71 و 74 کیلوگرم را با موفقیت به ثبت رساند. وی در تلاش اول حرکت دوضرب 82 کیلو را بالا برد. وی در تلاش برای 91 کیلو ناکام ماند اما در آخرین حرکت، 94 کیلو را به ثبت رساند تا مدال برنز را به نام خود کند.

نمایندگان تایلند و کلمبیا بالاتر از وی قرار گرفتند که رکورد 100 کیلو را ثبت کردند. این نخستین مدال کاروان اعزامی کشورمان به شمار می رود.

فاطمه کشاورز دیگر ملی پوش کشورمان موفق شد در حرکت یکضرب وزنه های 65 ،72 و 76 کیلوگرم را با موفقیت بالای سر ببرد.

وی در دو ضرب، ابتدا 86 کیلو را بالای سر برد اما در تلاش برای ثبت 93 کیلو، دو تلاش ناموفق داشت. وی نیز می توانست برای کاروان کشورمان مدال آور باشد که از رسیدن به این هدف بازماند و چهارم شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=69832

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.