3
بازی‌های آسیایی هانگژو

رقابت الهام حسینی به دلیل کمردرد نیمه‌تمام ماند

  • کد خبر : 94355
  • 14 مهر 1402 - 16:26
رقابت الهام حسینی به دلیل کمردرد نیمه‌تمام ماند
الهام حسینی دختر وزنه برداری ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو در دسته ۸۷ کیلوگرم روی تخته رفت اما در پایان یک‌ضرب، مسابقه را نیمه‌تمام گذاشت.

به گزارش افرا ورزش، بازی‌های آسیایی هانگژو امروز جمعه چهاردهم مهر دنبال شد و الهام حسینی در وزنه برداری زنان در دسته ۸۷ کیلوگرم روی تخته رفت.

وزنه بردار سنگین‌وزن ایران در گروه خود با ۱۰ وزنه بردار زن دیگر رقابت کرد و در نخستین حرکت یکضرب خود نتوانست وزنه ۹۵ کیلویی را بالای سر ببرد.

حسینی در دومین حرکت یک‌ضرب، بار دیگر تقاضای وزنه ۹۵ کیلویی را داد و این بار توانست این وزنه را با موفقیت مهار کند اما اقدام سوم یکضرب او با وزنه ۱۰۰ کیلوگرمی بی‌ثمر بود تا با رکورد ۹۵ کیلو در یک‌ضرب به کار خود پایان دهد.

وزنه بردار لرستانی پیش از ورود به حرکات دوضرب به دلیل احساس درد از ناحیه کمر با صلاحدید کادر فنی، از مسابقه انصراف داد و با همان رکورد در یک‌ضرب، حضورش در بازی‌های آسیایی هانگژو را پایان بخشید.

نظرات الهام حسینی پس از انصراف از مسابقه

الهام حسینی پس از پایان رقابت در هانگژو گفت: «مدتی است درگیر آسیب دیدگی هستم. در این مدت فیزیوتراپی می‌کردم. از عربستان که برگشتیم دردم شدت گرفت. به خودم می‌گفتم که چند روز بگذرد شرایط بهتر می‌شود اما نشد.»

ملی‌پوش وزنه برداری زنان ادامه داد: «در حرکت یک‌ضرب کمرم به‌شدت درد گرفت. برای حرکت دوضرب کادر فنی ترجیح داد تا از ادامه مسابقات انصراف بدهم.»

حسینی در پایان گفت: «امروز مشکل بدنی نداشتم، مشکلم درد کمرم بود. این مشکل بدجور سد راه من شد. امیدوارم در مسابقات آتی بهتر وزنه بزنم.»

ویدئو : مهار وزنه ۹۵ کیلویی حرکت دوم یکضرب توسط الهام حسینی

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=94355

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.