17

والیبال نشسته قهرمانی جهان؛ شکست برابر چین و پیروزی بر اسلوونی

  • کد خبر : 6984
  • 26 تیر 1397 - 10:19
والیبال نشسته قهرمانی جهان؛ شکست برابر چین و پیروزی بر اسلوونی

تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در حالی مهیای سومین دیدار خود در جام جهانی والیبال نشسته زنان می شود که از 2 بازی خود یک پیروزی و یک شکست در کارنامه دارد.

به گزارش“آی دبلیو اسپورتس رقابت های والیبال نشسته قهرمانی زنان جهان در هلند در حالی امروز وارد روز سوم از دور گروهی می شود که تیم ملی والیبال نشسته ایران به دیدار تیم ملی ایتالیا می رود.

شاگردان فریبا سلیمانی که در دو بازی قبلی خود صاحب یک پیروزی و یک شکست هستند بار دیگر یک حریف اروپایی را در پیش دارند.ایران در نخستین دیدار خود توانست اسلوونی را شکست دهد اما در دومین بازی برابر چین شکست خورد.

 چین، حریف قدرتمند آسیایی و نایب قهرمان پارالمپیک ریو محسوب می شود و شکست 3 بر صفر دختران والیبال نشسته ایران برابر حریف قدرتمند ، عجیب نبود. این دیدار با نتیجه 3 بر صفر و امتیازات ۲۵-۱۵، ۲۵-۱۷، ۲۵-۱۸ به پایان رسید.

بدین ترتیب تیم ملی والیبال نشسته بانوان امروز در شهر آرنهم با ایتالیا روبرو می شود. معصومه زارعی براتی، زهرا نجاتی عارف، نسرین فرهادی، زینب ملکی دیزیجه، فرزانه حیدری، زهرا دانایی، بتول جعفریان، معصومه شجراتی، فاطمه جهانی، مهری فلاحی دریاکناری، بتول خلیل‌زاده و ندا پنجه باشی، بانوان ملی‌پوش کشورمان در این رقابت‌ها هستند.

فریبا سلیمانی، سرمربی، با همراهی مریم ایرانمنش، مربی، هدایت بانوان ملی‌پوش را در این رقابت‌ها بر عهده دارند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=6984

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.