3
اصفهان همچنان نقطه قدرت والیبال نشسته زنان

لیگ والیبال نشسته و همان فاتح همیشگی: سپاهان

  • کد خبر : 96191
  • 11 اسفند 1402 - 7:59
لیگ والیبال نشسته و همان فاتح همیشگی: سپاهان
لیگ والیبال نشسته زنان به پایان راه خود رسید و سپاهان همانند فصول گذشته توانست با اتکا به ملی پوشانش مقام قهرمانی را به دست بیاورد.

به گزارش افرا ورزش، لیگ برتر والیبال نشسته زنان سه‌شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ به پایان رسید و تیم سپاهان اصفهان برای هفتمین بار قهرمان این مسابقات شد.

آخرین دیدار تیم سپاهان در این رقابت‌ها برابر تیم فولاد هرمزگان برگزار شد و سپاهان سه بر صفر و با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۶ حریف سخت‌کوش خود را شکست داد.

بدین ترتیب، سپاهان بدون شکست جام را از آن خود کرد؛ اتفاقی که طی فصول اخیر به طور متوالی رخ داده و تیمی یارای متوقف کردن این تیم را نداشته است.

طلایی پوشان البته قهرمانی خود را پیش‌تر و با شکست تیم همشهری خود ذوب آهن، مسجل کرده بودند. هیئت تبریز دیگر تیم حاضر در این مسابقات بود.

با توجه به چالش‌های مالی و اقتصادی ورزش، سرمایه‌گذاری و جذب حامی مالی برای رشته‌های کمتر برخوردار از مزیت دیده‌شدن، دشوارتر است.

در این شرایط باشگاه‌های سپاهان و ذوب آهن و همچنین فولاد هرمزگان، چند سالی است که تنور لیگ را گرم نگاه می‌دارند و بر حضور در عرصه والیبال نشسته زنان، وفادار هستند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=96191

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.