3
بالاتر از فولاد هرمزگان

سپاهان قهرمان لیگ والیبال نشسته زنان شد

  • کد خبر : 89589
  • 07 اسفند 1401 - 9:07
سپاهان قهرمان لیگ والیبال نشسته زنان شد
تیم سپاهان اصفهان با پیروزی در آخرین دیدار لیگ والیبال نشسته زنان برابر ذوب آهن، بار دیگر قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.

به گزارش افرا ورزش، مسابقات لیگ والیبال نشسته زنان جمعه 6 اسفند در تهران به پایان رسید و تیم سپاهان اصفهان موفق شد بالاتر از رقیب همشهری اش ذوب آهن، قهرمان این مسابقات شود.

پس از برگزاری دور رفت، مرحله برگشت این مسابقات به طور متمرکز در تهران برگزار شد و تیم سپاهان در آخرین دیدار دور برگشت 3 بر صفر ذوب آهن را مغلوب کرد.

دختران سپاهان در سه ست پیاپی با نتایج ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۹ نماینده ذوب‌آهن را شکست دادند. این دو تیم همواره رقیب یکدیگر در لیگ بانوان بوده اند.

به طور کلی اگر سپاهان و ذوب آهن به هر دلیلی از والیبال نشسته بانوان ایران حذف شوند، این رشته در بخش زنان تا مرز انهدام پیش می رود.

تیم‌های فولاد هرمزگان و ذوب آهن اصفهان نیز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم ایستادند. فولاد هرمزگان امسال تیمی قدرتمند و سرسخت در لیگ نشان داد.

این باشگاه امسال در بخش بانوان در حال هزینه کردن است و والیبال نشسته یکی از رشته هایی است که بندرنشینان وارد آن شده اند تا قدرت مالی در این رشته کمی بالاتر رود.

این در حالی است که تیم ملی والیبال نشسته زنان چندی پیش در مسابقات جهانی بوسنی شرکت کرد و اواخر بهار 1402 در مسابقات قهرمانی آسیا رقابت خواهد کرد.

حال والیبال نشسته خوب است؟

برگزاری لیگ و عکس های شاد و خندان در انتهای هر مسابقه و حضور مسئولان و مدیران و نمایندگان نمی تواند سبب شود دیدگان را به واقعیت های جاری در والیبال نشسته ببندیم.

افرا ورزش کسب اطلاع کرده است که در تیم ملی والیبال نشسته زنان، ایمان به موفقیت با کادر فنی فعلی کاهش پیدا کرده است و تیم ملی در حالی سال آینده رویدادهای مهمی را در پیش دارد که اعضای تیم، چشم انداز قاطعی نسبت به کسب نتایج افتخارآمیز ندارند.

اسامی تیم والیبال نشسته سپاهان

مدیر تیم : الهه موسوی  | سرمربی : صدیقه اشتری  | مربی: لیلا سلمانی  | بدنساز : نسرین فتحی  | پزشکیار : سحر طاهری | تدارکات : ربابه دانشمند

بازیکنان

زینب ملکی ، معصومه شجراتی ، مهری فلاحی ، بتول خلیل زاده ، زهرا نجاتی ، فاطمه جهانی ، نرجس سخایی ، زهرا یزدانی ، سپیده جمال دوست ، فاطمه یوسفی ، مهدیه بختیاری ، مینا جعفری ، فاطمه شادمان فر، مبینا لونی ، فاطمه پریشانی ، هانیه موسوی ، سمیه محتشمیان

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=89589

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.