12
گفت و گو با سرمربی اسکی روی چمن بانوان

ثمین داوری : کرونا میزبانی جام جهانی را از ما گرفت

  • کد خبر : 69943
  • 17 مهر 1400 - 16:53
ثمین داوری : کرونا میزبانی جام جهانی را از ما گرفت
ثمین داوری، بازیکن و سرمربی تیم ملی روی چمن بانوان از لغو میزبانی جام جهانی در ایران، به دلیل شیوع کرونا و همچنین شرایط تیم ملی می‌گوید.

به گزارش دختران قهرمان؛ ثمین داوری سرمربی تیم ملی اسکی روی چمن بانوان، اظهار کرد: به دلیل ویروس کرونا و آماده نبودن پیست ایران، میزبانی جام جهانی در کشورمان لغو و به ایتالیا داده شد. شرایط کرونا بسیار تأثیر گذار است اما امیدواریم، سال آینده ایران میزبان باشد.

وی در خصوص روند واکسیناسیون تیم ملی گفت: متاسفانه در حال حاضر، تنها نفر اول بانوان و آقایان تیم ملی واکسینه شده‌اند که نفر اول بانوان، بنده هستم و دلیل این واکسیناسیون، حضور در جام جهانی ایتالیا بوده است.

داوری در مورد جام جهانی امسال، عنوان کرد: از نتایج به دست آمده در این مسابقات راضی نبودم زیرا قبل از شروع جام جهانی، فقط ۲ دوره تمرین، در پیست دیزین و اردبیل، داشتیم و فاصله بین تمرینات زیاد بود. همچنین بالابر پیست دیزین خراب بوده و این باعث خستگی می‌شد. چنین چیزی از لحاظ حرفه‌ای تأیید شده نیست.

سرمربی تیم ملی گفت: فصل امسال تا پایان شهریور بود اما به عنوان سرپرست تیم ملی تلاش می‌کنم تا در مهرماه اردوی مناسبی، جهت فصل بعدی برگزار شود.

وی ادامه داد: فدراسیون همه جانبه از ما حمایت کرد اما محدودیت‌هایی داشتیم. امیدوارم واکسیناسیون عمومی خوب پیش برود تا دوباره، به شرایط ایده آل بازگردیم. تا قبل از کرونا، در سطح بالایی بودیم اما کرونا به اسکی آسیب جدی زد.

ثمین داوری علت ناشناخته بودن اسکی روی چمن را این گونه عنوان کرد: به دلیل آن که این ورزش، در بین ۱۰ ورزش خطرناک دنیا قرار دارد و المپیکی نیست و جنبه‌ی تفریحی ندارد، آنچنان شناخته شده نیست. اما پخش زنده مسابقات جام جهانی باعث شده که مردم، تا حد زیادی با اسکی روی چمن آشنا شوند.

داوری که نماینده اسکی روی چمن بانوان استان اصفهان است، در مورد حمایت‌های هیئت اصفهان گفت: این ورزش را در اصفهان شروع کردم، اما از سال ۸۶ در تهران، ادامه دادم.

بانوی شماره یک اسکی روی چمن گفت: با وجود اینکه پیست کوه صفه برای اسکی مناسب است، حمایتی از سوی هیئت اسکی استان اصفهان، صورت نگرفته است. در حالی که اگر این اتفاق رخ بدهد، برای استان سودمند است اما در حال حاضر تنها، در تهران و اردبیل تمرین می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=69943

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.