20
در دو ۴۰۰ متر با مانع مسابقات باشگاه‌های کشور

شهلا محمودی فقط ۶ صدم ثانیه کم آورد! (عکس)

  • کد خبر : 70143
  • 20 مهر 1400 - 7:25
شهلا محمودی فقط ۶ صدم ثانیه کم آورد! (عکس)
شهلا محمودی ستاره مسابقات دوومیدانی باشگاه های کشور در ماده 400 متر با مانع بود اما او در مرحله آخر تا یک قدمی یک رکورد شخصی مناسب پیش رفت.

به گزارش دختران قهرمان، شهلا محمودی یکی از دوندگان تیم دانشگاه آزاد در مسابقات دوومیدانی بانوان باشگاه های کشور بود که در ماده 400 متر با مانع در هر 3 مرحله این رقابت ها قهرمان شد.

او در حالی در نهایت با دانشگاه آزاد نایب قهرمان شد که رکوردش در سه مرحله مسابقات، رو به پیشرفت بود. او در مرحله اول ۰۱:۰۰.۸۵ دقیقه ، در مرحله دوم ۱:۰۰.۶۶ دقیقه و در مرحله سوم ۰۱:۰۰.۰۶ دقیقه را ثبت کرد.

بدین ترتیب او در دور سوم برای عبور از رکورد یک دقیقه، تنها 6 صدم ثانیه کم آورد. نزدیک ترین رقیب او در دور سوم، فائزه طباطبایی بود دونده سپاهان بود که با محمودی 3 ثانیه فاصله داشت.

شهلا محمودی در دورهای اول و دوم زینب غفاری و پردیس عبدالمحمدی را به عنوان رقبای خود می دید گرچه فاصله آن ها هم با محمودی از 3 تا 5 ثانیه متغیر بوده است.

رکورد شهلا محمودی البته هنوز در حدی نیست که بتواند در سطح قاره حرفی برای گفتن داشته باشد. او در اردیبهشت 1398 در مسابقات قهرمانی آسیا در قطر حضور داشت اما در گروه اول مقدماتی با رکورد یک دقیقه و 7 صدم ثانیه ششم و حذف شد.

شهلا محمودی 29 ساله و از مربیان و ورزشکاران شاخص قزوین است که در سال 99 رکورد ملی 400 متر با مانع زنان ایران را جابجا کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=70143

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.