12
لیگ هندبال به صحنه باز می گردد

آغاز فصل جدید لیگ برتر هندبال بانوان از 10 آبان

  • کد خبر : 70959
  • 04 آبان 1400 - 12:59
آغاز فصل جدید لیگ برتر هندبال بانوان از 10 آبان
فصل جدید لیگ برتر هندبال بانوان از ۱۰ آبان آغاز می‌شود. این برای هفدهمین دوره است که لیگ هندبال زنان در ایران پابرجاست.

به گزارش دختران قهرمان؛ فصل جدید لیگ برتر هندبال بانوان با حضور ۸ تیم از ۱۰ آبان در تهران کلید می‌خورد و تیم‌ها روز ۹ آبان تست PCR ضد کرونا خواهند داد.

گرچه با اضافه شدن تیم یکتا افروز البرز، از نظر فدراسیون هندبال ۹ تیم در جدول آغاز مسابقات حضور دارند اما مثل روز روشن است که اشتادسازه مشهد قطعاً در لیگ حضور ندارد و لیگ هندبال ۱۴۰۰، هشت تیمی است.

در این میان شنیده ها حاکی از تلاش هیئت هندبال استان خراسان رضوی برای اعزام تیمی به جای اشتادسازه به لیگ است با این منطق که امتیاز حضور اشتادسازه متعلق به استان است و باید تیم دیگری جایگزین شود.

این مسابقات در ۶ مرحله (۳ دور رفت و ۳ دور برگشت) برگزار می‌شود و ۴ تیم برتر، در مرحله بعد به صورت پلی آف تیم اول با چهارم و تیم دوم با سوم، رقابت می‌کنند تا فینالیست‌ها مشخص شوند.

با توجه به حضور تیم ملی هندبال بانوان در مسابقات هندبال قهرمانی جهان در اسپانیا، لیگ در میانه راه و در نیم فصل تعطیل می‌شود.

فصل گذشته اشتادسازه مشهد قهرمان لیگ برتر شد اما این تیم در لیگ ۱۴۰۰ حضور ندارد. شهید شاملی کازرون و سپاهان اصفهان، نایب قهرمان و تیم سوم فصل گذشته در جمع مدعیان قهرمانی لیگ هندبال زنان هستند.

عدم حضور ذوب آهن اصفهان، باشگاه پرافتخار و همیشه حاضر در لیگ هندبال زنان در این فصل از دیگر نکات لیگ جدید است. ذوب آهن فصل گذشته به لیگ یک سقوط کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=70959

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.