14
هفته نخست لیگ برتر هندبال زنان

شهید شاملی کازرون فصل جدید را با برد آغاز کرد

  • کد خبر : 71391
  • 10 آبان 1400 - 17:47
شهید شاملی کازرون فصل جدید را با برد آغاز کرد
شهیدشاملی کازرون، نایب قهرمان دوره گذشته لیگ برتر هندبال زنان، فصل جدید را با برد آغاز کرد. سنگ آهن بافق قدرت مقابله با شاملی را نداشت.

به گزارش دختران قهرمان؛ در سومین بازی از روز نخست فصل جدید لیگ برتر هندبال بانوان در تهران دقایقی قبل دو تیم سنگ آهن بافق یزد و شهید شاملی کازرون در تالار هندبال فدراسیون مقابل هم قرار گرفتند .

در پایان این مسابقه، نماینده استان فارس موفق شد با درخشش سنگربان خود حریف قدرتمند خود را ۲۶ بر ۲۳ از پیش رو بردارد. نیمه نخست این دیدار با برتری ۱۳ بر ۱۰ شاگردان محمدخانی در تیم شاملی همراه بود.

سنگ آهن بافق از بازیکنان با تجربه ای مانند مینا موسوی، راضیه سهرابی، ملیحه یغمایی و ساناز محمدی بهره می برد و در روز درخشش دروازه بان لرستانی این تیم یعنی ساناز محمدی نتوانست نایب قهرمان فصل قبل را شکست دهد.

در طرف مقابل نیز شاملی از چند بازیکن ملی پوش نظیر آرزو کیانی آرا، مبینا حسن نژاد و سیران احمدی بهره می برد و امروز توانست با شکست بافق فصل جدید را با برد استارت بزند.

هدایت شهید شاملی بر عهده فاطمه محمدخانی مربی تیم ملی نوجوانان است و این مربی اصفهانی امروز توانست اولین بازی رسمی را در پست سرمربیگری برای شاملی با برد آغاز کند.

شهید شاملی کازرون امسال هم یکی از مدعیان جدی قهرمانی است اما جدال سختی برای تکمیل کار نیمه تمام در برابر طلایی های اصفهان خواهد داشت.

شاملی در دیدار بعدی روز چهارشنبه از ساعت؛ ۱۳:۰۰ به مصاف یکتا افروز البرز می رود و سنگ آهن بافق نیز در همین روز مقابل تاسیسات دریایی تهران به میدان خواهد رفت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=71391

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.