17
در نخستین هفته از لیگ برتر هندبال بانوان

تاسیسات دریایی برابر کات شاهرود به پیروزی رسید

  • کد خبر : 71434
  • 10 آبان 1400 - 20:38
تاسیسات دریایی برابر کات شاهرود به پیروزی رسید
تاسیسات دریایی تهران آخرین تیم پیروز روز نخست از فصل جدید لیگ برتر هندبال زنان بود. کات شاهرود، حریف امروز تاسیسات از پس رقیب تهرانی برنیامد.

به گزارش دختران قهرمان؛ در آخرین مسابقه نخستین روز برگزاری مرحله اول از دور رفت لیگ برتر هندبال بانوان، تاسیسات دریایی مقابل تیم تازه لیگ برتری شده کات شاهرود صف آرایی کرد و در نهایت نیز پیروز این میدان شد.

تاسیسات دریایی که در زمره بازماندگان تیم های باسابقه لیگ هندبال بانوان به شمار می رود کار سختی برای غلبه بر کات نداشت گرچه در نیمه دوم ، دو تیم بازی نزدیک تری به نمایش گذاشتند.

تاسیسات در نیمه نخست 15 بر 5 از حریف پیش افتاد و در نهایت با فظ بر تری در نیمه دوم، توانست 26 بر 15 فاتح این مسابقه شود.

کات شاهرود با سرمربیگری خدیجه قانع، سرمربی تیم ملی نوجوانان و مربی تیم ملی بزرگسالان برای نخستین بار حضور در لیگ برتر را تجربه می کند.

در دیگر بازی های امروز فولاد سپاهان اصفهان 35 بر 20 یکتا افروز البرز غلبه کرد، شهرداری ملایر 37 بر 28 آتریسا تهران را شکست داد و شهید شاملی کازرون 26 بر 23 سنگ آهن بافق را ازپیش رو برداشت.

تیم های حاضر در لیگ برتر هندبال بانوان فردا استراحت می کنند و این رقابت ها از روز چهارشنبه، 12 آبان، از سر گرفته می شود.

هفدهمین دوره لیگ هندبال بانوان به صورت متمرکز از دهم تا چهاردهم آبان ماه به میزبانی تهران پیگیری می شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=71434

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.