10
در هفته نخست لیگ برتر والیبال

ذوب آهن اصفهان برابر مهرسان قاطعانه پیروز شد

  • کد خبر : 71642
  • 13 آبان 1400 - 17:39
ذوب آهن اصفهان برابر مهرسان قاطعانه پیروز شد
در آغاز فصل جدید لیگ برتر والیبال بانوان تیم ذوب آهن اصفهان برابر مهرسان به پیروزی رسید. تیم فریبا صادقی، با ترکیبی این برد را به دست آورد.

به گزارش دختران قهرمان؛ فصل جدید لیگ برتر والیبال بانوان امروز با انجام 5 مسابقه آغاز شد که در یکی از بازی ها در سالن ملت اصفهان، تیم ذوب آهن اصفهان 3 بر صفر مهرسان را شکست داد.

شاگردان فریبا صادقی که با حفظ استخوان بندی مجرب همیشگی خود و با جذب چند مهره جدید و جوان روانه لیگ شده اند برابر تیم تازه وارد، کار سختی نداشتند و گام اول را محکم برداشتند.

ذوب آهن در این مسابقه در ست نخست 25 بر 17 پیروز میدان شد و در ست دوم با وجود مقاومت حریف تهرانی، 25 بر 22 برنده بازی در این ست بود.

در ست سوم، مهرسان توان بازگشت به بازی را نداشت و با پذیرش شکست 14 بر 25 در این ست، در نهایت 3 بر صفر برابر میزبان خود تن به شکست داد.

لیگ برتر والیبال زنان با حضور 10 تیم برگزار می شود. ذوب آهن قدیمی ترین تیم حاضر در لیگ برتر والیبال بانوان است.

همچنین در حاشیه این مسابقه از ورود خبرنگاران اصفهانی به سالن ملت اصفهان جلوگیری شد. ناظر مسابقه اجازه ورود خبرنگاران را به سالن ملت نداد در حالی که ورود خبرنگاران با هیئت والیبال اصفهان و باشگاه ذوب آهن هماهنگ شده بود.

در بسته سالن ملت اصفهان به روی خبرنگاران. مقام های مسئول در برگزاری لیگ برتر والیبال، وضعیت حضور رسانه های محلی را هماهنگ نکرده بودند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=71642

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.