17
فوتبال زنان باشگاه‌های آسیا در اردن

پیروزی شهرداری سیرجان برابر نماینده هند با کاشته افسانه چترنور

  • کد خبر : 72193
  • 19 آبان 1400 - 19:32
پیروزی شهرداری سیرجان برابر نماینده هند با کاشته افسانه چترنور
تیم فوتبال شهرداری سیرجان در دومین دیدار خود در مسابقات فوتبال زنان باشگاه‌های آسیا برابر تیم گوکولام کرالای هند به پیروزی رسید.

به گزارش دختران قهرمان؛ در دومین روز مسابقات فوتبال زنان باشگاه‌های آسیا در امان اردن، تیم شهرداری سیرجان به نمایندگی از ایران امروز برابر تیم گوکولام کرالای هند قرار گرفت.

در این بازی شاگردان مریم جهان نجاتی موفق شدند حریف خود را با نتیجه یک بر صفر از پیش رو بردارند و با کسب ۶ امتیاز در مسیر قهرمانی باقی بمانند.

نیمه نخست این بازی در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که تیم هندی در دقایق پایانی نیمه نخست معترض بود که توپ در محوطه جریمه شهرداری سیرجان به دست مدافع تیم ایرانی برخورد کرده است.

در نیمه دوم و در دقیقه 69 روی خطای دروازه بان تیم گوکولام کرالا پشت محوطه جریمه، این بازیکن از میدان خارج شد و شهرداری سیرجان را صاحب یک ضربه آزاد کرد.

افسانه چترنور وینگر زنجانی شهرداری سیرجان پشت توپ قرار گرفت و با ضربه ای دیدنی دروازه دروازه بان تازه وارد تیم هندی را گشود و این گل تا پایان بازی، مستحکم باقی ماند.

تیم شهرداری سیرجان در نخستین دیدار خود توانسته بود ۲ بر یک برابر تیم بنیادکار ازبکستان پیروز شود و گام آغازین را در امان، محکم بردارد.

سیرجان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال زنان ایران است و مدعی قهرمانی در فصل جدید که از ۲۲ آبان آغاز می‌شود نیز هست.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=72193

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.