9
در هفته سوم لیگ برتر والیبال بانوان

ذوب آهن اصفهان در خانه از سد مس رفسنجان گذشت

  • کد خبر : 72297
  • 20 آبان 1400 - 17:39
ذوب آهن اصفهان در خانه از سد مس رفسنجان گذشت
تیم ذوب آهن اصفهان در هفته سوم لیگ برتر والیبال بانوان در خانه از سد مس رفسنجان گذشت. این برد به معنای سومین پیروزی پیاپی شاگردان فریبا صادقی بود.

به گزارش دختران قهرمان؛ ذوب آهن مدعی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال زنان امروز در هفته سوم این رقابت ها در خانه میهمان خود مس رفسنجان را با شکست بدرقه کرد.

در این بازی که از ساعت 16 امروز در سالن ملت اصفهان برگزار شد شاگردان فریبا صادقی در سه ست پیاپی از سد حریف خود عبور کردند و جمع امتیازات خود را به عدد 9 رساندند.

ذوب آهن این پیروزی را با برد 25 بر 14 در ست نخست استارت زد و در ست دوم 25 بر 19 و در ست سوم 25 بر 11 به برتری دست پیدا کرد.

ذوب آهن در دو بازی قبلی خود، سه بر صفر برابر مهرسان تهران و ریف اصفهان پیروز شده بود و پیروزی سوم را به دست آورد گرچه بازی های مهم تر برای این تیم در پیش است.

مس رفسنجان با هدایت آسیه پام نیز پس از شکست در رالی هفته گذشته برابر ستارگان فارس، در حالی برابر ذوب آهن تسلیم شد که تنها برد خود را از بازی اولش برابر ستارگان ورامین در دست دارد.

دو تیم پیش از شروع فصل در اصفهان و در یک بازی تدارکاتی روبرو شده بودند که آن مسابقه نیز با برتری سه گیمه تیم ذوب آهن به پایان رسیده بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=72297

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.