12
مخالفت مجلس یا سوابق مدیر شارلروآ

اردوی تیم ملی فوتبال زنان در بلژیک لغو شده است؟

  • کد خبر : 72838
  • 29 آبان 1400 - 9:48
اردوی تیم ملی فوتبال زنان در بلژیک لغو شده است؟
اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان که قرار بود در بلژیک برگزار شود احتمالا لغو شده است اما چه عواملی سبب لغو آن شد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” اولین بار دو هفته پیش همزمان با مراجعه های مکرر رییس فدراسیون فوتبال به مجلس این خبر به شکل غیر رسمی به گوش رسید که عده‌ای از نمایندگان مجلس به شهاب عزیزی خادم تذکر داده اند تیم ملی فوتبال زنان به بلژیک اعزام نشود و حتی شایعه شد از رییس فدراسیون فوتبال تعهد کتبی گرفته‌اند این اردو را منتفی کند.

آن زمان، برخی منابع خبری که با نمایندگان مجلس ارتباط داشتند مدعی شدند این مخالفت ها به دلیل برخی سوابق مدیر ایرانی باشگاه شارلوای بلژیک است که شایعه شده بود برادرش در برخی حواشی فوتبال بلژیک نظیر شرط بندی و … دخیل بوده است.

با این حال برخی رسانه های همسو با فدراسیون فوتبال مدعی شدند تنها یک نماینده مجلس با سفر تیم ملی مخالفت کرده و دلیل مخالفت او هم شغل پدر بزرگ خاندان بیات بوده که در رژیم پهلوی، نخست وزیر بوده ولی این روایت فاقد پشتوانه قوی برای باور کردن است.

مهدی بیات مالک شارلوای بلژیک

در نخستین روزهایی که این خبر به گوش رسید، برگزاری مسابقات تیم ملی مردان در مقدماتی جام جهانی سبب به حاشیه رفتن این موضوع شد و همه در انتظار اعلام رسمی فدراسیون فوتبال در این باره، ماندند.

با این حال پس از سکوت فدراسیون فوتبال، چند رسانه همسو با فدراسیون فوتبال به نوعی این خبر را منتشر کرده اند تا احتمالاً نماینده مجلس عقب نشینی کند و سفر تیم ملی بانوان به بلژیک منتفی نشود.

آن چه واضح است این است که مجلس شورای اسلامی روی روابط شهاب عزیزی خادم با بیات مالک باشگاه شارلوای بلژیک حساس شده و بر پایه همین حساسیت بعید نیست به تیم ملی اجازه داده نشود که در بلژیک اردو بزند.

البته رسانه های همسو با فدراسیون فوتبال مدعی هستند مجلس، وزیر ورزش را برای لغو اردوی تیم ملی فوتبال زنان در بلژیک تحت فشار قرار داده است و شورای برون مرزی وزارت ورزش هم مجوز سفر را صادر نکرده است!

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=72838

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.