11
گفتگو با بازیکن گیلانی تیم فوتسال فرهان ملارد

سهیلا رودسری : در ملارد تغییر پست داده‌ام | فرهان می‌خواهد جاه طلب باشد

  • کد خبر : 72908
  • 29 آبان 1400 - 16:51
سهیلا رودسری : در ملارد تغییر پست داده‌ام | فرهان می‌خواهد جاه طلب باشد
سهیلا رودسری بازیکن گیلانی تیم فوتسال فرهان ملارد تاکید کرد فرهان در فصل جاری لیگ برتر به دنبال اهدافی بزرگ‌تر از صعود به مرحله دوم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دختران قهرمان؛ فرهان ملارد تیم تازه وارد لیگ برتر فوتسال زنان در هفته چهارم لیگ برتر، از سد هیئت رودان هرمزگان گذشت و سهیلا رودسری نیز در جمع گلزنان ملارد قرار گرفت.

رودسری در گفتگو با رسانه تخصصی حوزه ورزش زنان اظهار کرد: در فرهان ملارد تغییر پست داده‌ام و در پست عقب گیر بازی می‌کنم و هدف این است که بازیکنان جوان‌تر از تجربه من در لیگ استفاده کنند. به همین دلیل است که گل‌های کمتری به ثمر رسانده‌ام.

او ادامه داد: در بازی اول در مسابقه با پالایش نفت آبادان روی بی تجربگی آن شکست سنگین را متحمل شدیم. نتیجه منصفانه‌ای نبود گرچه قابل توجیه هم نیست اما شکست آبادان نباید معیار سنجش فرهان ملارد قرار گیرد.

بازیکن گیلانی فرهان گفت: در بازی با بوتا پارس هم می‌توانستیم پیروز باشیم اما در آخرین دقایق پیروزی را از دست دادیم. بوتا پارس تیم بسیار باکیفیتی است و فاطمه ارژنگی یک تنه تیم را می‌چرخاند و همچنان یک بازیکن بسیار اثربخش است.

سهیلا رودسری درباره بازی اخیر برابر رودان عنوان کرد: در مورد رودان باید بگویم که آن‌ها تیم بسیار دونده‌ای هستند به طوری که در دقایقی از بازی ما را غافلگیر کردند اما در نهایت پایان شیرین و موفقی داشتیم.

وی افزود: هدفی که در ابتدای فصل برای تیم ما در نظر گرفته شده، قرار گرفتن در بین ۴ تیم بالای جدول گروه و صعود است. فکر می‌کنم این اتفاق قطعاً رخ می‌دهد اما ما می‌خواهیم جاه‌طلب تر باشیم

بازیکن سابق مس رفسنجان با اشاره به گل‌هایش در بازی برابر هیئت رودان گفت: در بازی با رودان رو به جلوتر بازی کردم و حاصل آن گل‌هایی بود که به ثمر رساندم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=72908

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.